Zeke Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Har ni hört talats om Gozilla:final wars? Den verkar ju vara riktigt sk*tbra! Skriv lite om ni vet nåt om den och om ni vill kolla på den! ^^ P.S Jag har (tyvärr) inte sett den.(än!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pear Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Har tyvärr(?) inte sett den själv, men det är iaf tänkt att bli den sista filmen i Godzilla-serien och firar att det var precis 50 år sedan den första filmen kom. Förövrigt Ryuhei Kitamura som står för regin, vilket är samme man som gjorde blandannat Versus och Azumi, så man ska nog inte ha några större förväntningar på den. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeke Skrivet december 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Ok...Jag såg en Godzilla film för några år sen.Den var fattig,dålig,usel gjord,väldigt konstig men den var lite spännande ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeke Skrivet december 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Ok...Jag såg en Godzilla film för några år sen.Den var fattig,dålig,usel gjord,väldigt konstig men den var lite spännande ^^ Förlåt asså jag menar månader Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beet Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 En person som skall vara med och ha en "Arnold Schwarzenegger" roll är ingen mindre än Don Frye, känd pro-wrestler och mma fighter. Han är rätt berömd i japan så nyheten kanske är roligare för dom än för svenskarna:P. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet januari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 Förövrigt Ryuhei Kitamura som står för regin, vilket är samme man som gjorde blandannat Versus och Azumi, så man ska nog inte ha några större förväntningar på den. :| Är det samma regissör som stod för Azumi kan det inte bli annat än bra :D Azumi var så klockren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg