SkuttyWan Skrivet december 11, 2004 Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 Haha.. vad kan jag säga.. jag klarar inte av att rita annat än PSO-saker.. Det här är min karaktär i PSO Ep.3, Kaori :) Kaori-chan Kritik välkomnas med öppna armar ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 11, 2004 Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 Har ingen aning om vad PSO är :/ jaja,till bilden då...den är jättefin,men jag tycker huvudet är liiiite för stort,och du kanske borde rita näsan lite tydligare :/ är det en kanin på kortet?=o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet december 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 Hmm.. Huvudet är inte för stort, tror det är håret som förvirrar dig där.. :) Näsan kanske borde vara lite tydligare, det håller jag med om, skyller på scannern där som åt upp den :( Det är en så kallad "Love Rappy" på kortet, en fågelliknande varelse ut PSO :) Tack för kommentaren! ^-^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 11, 2004 Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 Jaa,det kanske är håret :/ fy på scannern =o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 11, 2004 Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 Fräsig! ^^. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 det är egentligen bara 3 "fel" som jag kan se, 1: näsan (syns inte, du får börja mordhota din scanner :P ) 2: det ser ganska konstigt ut nät hon bara har tänder i överkäken. 3: irisarna i ögonen är ju olika stora!! o_O annars kan jag bara gratulera till en mkt fin bild! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Jag gillar den (med eller utan näsa) men det förståss jag gillar ju verkligen din tecknar stil. En extra stor klapp på axeln ska du ha för den snyggt ritade handen bakom kortet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Jättegullig~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet december 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 CyberSphere: Woah! Det där med irisarna hade jag inte tänkt på alls o_O;; Inte heller tänderna, men om man nu tittar på det så ser det ju rätt skumt ut ^^;; *lägger på minnet att tänka på till nästa bild* Och jag har redan börjat blackmaila min scanner ;) Skatan_Milla: Tack så jättemycket! :D Ja handen är jag rätt stolt över, sved till lite när jag ritade kortet över den så att jag fick sudda ut en del XD Självklart tack till alla andra som kommenterat också ^-^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg