ptr Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Hej Jag har tänkt att försöka starta en studiegrupp med svenskar från hela landet som vill lära sig japanska. Tanken är att vi utbyter tips om sidor, böcker, chatter, forum, etc. där man kan lära sig japanska. Dessutom kan man ju diskutera studietekniker, speciellt för kanjis då dessa kan vara ganska kluriga. Just nu är det väldigt få användare, men jag hoppas att kanske det kan komma lite fler då man kan få ett riktigt bra forum som inriktar sig endast på att folk som vill studera japanska. Adressen är: http://nihongonoobs.short.be/ Hoppas du orkar dra dig dit och kanske åtminstonde skriva ett länktips eller nått ^^. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Utmärkt initiativ.. vet inte om jag kan tillföra så mycket just nu.. men jag ska definitivt besöka sidan och delge den information jag eventuellt kommer att inneha *Respekt* B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Utmärkt initiativ.. vet inte om jag kan tillföra så mycket just nu.. men jag ska definitivt besöka sidan och delge den information jag eventuellt kommer att inneha *Respekt* B) Jag kan nog joina Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 Hmm låter trevligt kanske jag går med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Låter som ett fint initiavi, ska nog hålla ögonen på forumet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeke Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 coolt...ja kanske ska join.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 Nu har jag joinat, hoppas jag lär mig något av diskutionerna =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Ska joina! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Infra Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Jadå, jag har Joinat :P Jag har dock problem med att vissa meningar består av frågetecken endast :S Alltså. Hej, Infra heter jag. = ?????? ??? Infra??? ???? Ungefär Någon som vet vad felet är? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Du har inte Japanskt kodning installerat. Har du XP, hämta XP skivan, sätt i datorn, Högerklicka på valfri explorersida, välj kodning->annan->japanska. Den kommer fråga om du vill installera Japanskt språkstöd, tryck ja. Efter installationen kan du se japanska tecken ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Infra Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Jo, jag har redan löst detta på Nihongoforumet. Men tack iallafall! Det skulle vara roligt om det kom ännu fler folk till forumet ;) //MVH Infra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caggot Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 otroligt bra tänkt måste jag bara säga! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg