sepeMuLLe Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Jag har gjort en ny bild, har färglagt och så vidare. men nu har jag lite ont om idéer till bakgrund ;) så skriv gärna kommentarer och tips på bakgrunder ;D MVH /MuLLe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 jag har inga bra tips på en bakgrund, men jag kan komplimentera dig på en snygg bild o_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet december 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 tackar ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 har heller inget bra tips på en bra bakgrund, tycker den passar bra som en vanlig "porträtt" bild. Gillar valet av färger, härlig nyans och skuggningen är riktigt fin. Bra jobbat!:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 bakgrunder e onda XD najs bild, hätlig färgval men skulle gärna vilja se lite djupare skuggor... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 snygg! svårare med bakrund, skog kanse =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Tja, eftersom jag antar att ni har saknat att jag lagt mig i på sistone (eller kanske inte), men ta och släng i en armé. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet december 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 åh, inte så dumm ide ;D tack håkan ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg