chrippa Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Nintendo DS än? Jag har iallafall spelat Super mario 64 DS ^^ senså pratade jag med mig själv på Picto-chat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Jag väntar otåligt tills den hamnar i mina händer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet december 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 jag hittar ingenstans där dom har Nintendo DS inne! Nån som vet vart man kan få tag på den? Shaman King: Villket spel beställde du med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet december 11, 2004 Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 Dude. Skiten har ju inte ens kommit till europa än, du måste importera det. Du kan skaffa det från www.lik-sang.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet december 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 Jo jag vet att det inte kommit till europa än. Men den finns fortfarande inte nånstans online. senså är dom dyra på Lik-sang, på www.gamestop.com kan man få den för $179 inkl Super Mario 64 DS istället för att betala $189 för endast NDS konsollen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet december 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 nån som har fått eller beställt Nintendo DS än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Mjo, jag tvekar..Har hamnat i ett moraliskt dilemma; DS för dess spel och TouchScreen, eller PSP för dess slimma design och tekniska prestanda.. Jag beställer iaf. en av de två.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 ska ha både ds o psp men väntar tills dom kommer hit ist... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Är lite tveksam till om jag ska köpa nån ny handhållen konsol. Inga av spelen som jag sett har lockat så mycket att jag måste ha det... tyvär. Förutom Wario Ware DS och ett spel är det knappast värt att köpa en konsol för. Så jag avvaktar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 ska ha både ds o psp men väntar tills dom kommer hit ist... Instämmer till fullo :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Jag längtar så efter att ds ska komma till sverige!Måste få den när den kommer! >:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Mjo, jag tvekar..Har hamnat i ett moraliskt dilemma; DS för dess spel och TouchScreen, eller PSP för dess slimma design och tekniska prestanda.. Du kan börja med att ställa dig följande fråga: "Ska jag titta på den eller använda den?". :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet december 18, 2004 Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 Än finns de ju abra tråkiga remkaes av Super Mario,Metroid,Zelda osv (kanske) PSP verkar ju har något att komma med som Metal gear solid,GT4 och kanske Street Fighter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet december 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 Någon som vet vart man kan köpa nintendo DS på postförskott? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeke Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Jag längtar tills PSP! VEt nån när den kommer och ungefär hur mycke den kommer o kosta. ÄR den över 2500:- så får ja väl köpa DS ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg