ebba Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 blurga, uttråkad o gnällig o min scanner e trasig så kan inte visa nåt nytt.. så ebba visar nåt gammalt ist XD http://www.deviantart.com/deviation/1660902/ kritik angående anatomi osv ignoreras... detta är bara en av mina übertgamla samus-är-bäst kladdar XD;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 HAHA, den var snygg. Gillar din Avatar med. Metroids är bland det bästa sedan skivat bröd =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 hehe ganska rolig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Haha. Klockren, Ebba! Mycket bra humorteckning. ^_____^ Den är ju rolig för den är ju sann. :) Du skulle möjligtvis inte kunna fixa en "wall paper"-version av den? Med 'bilden' högercentrerad (så att du får en ursäkt till att inte behöva rita dit mer på Lara i övre bilden) :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Japp, den var rolig, och väldigt snygg! Och en wallpaper vore väldigt uppskattad, skulle jag tro. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 haha klockren :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 hmm, nu e inte wallpaper min store grejj, men ja skulle kunna försöka skyffla ihop nån, om inte någon annan vill? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 haha jag fick mig ett gott skrat där :) Minerna är rigtigt härliga tycker jag ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Har sett den innan på ditt devart ^^ men minerna som daddis sa ä ju fräs!!!!!!!! ^^, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 hehe, riktigt söt! ^^ gillar verkligen Samus flin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Snygg och Solklar! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 hehe,rolig,men en sak bara,ser Samus ut så där utan hjälm(går ifrån ämnet( ursäkta) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 hehe,rolig,men en sak bara,ser Samus ut så där utan hjälm(går ifrån ämnet( ursäkta) tja du, det finns många olika tolkningar av henne ^^; ja tänkte inte så mycke på de, gjorde bara nåt snabbt ansikte me lite blont hår ^^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Där är en officiell bild av Samus när man klarar spelet på en super tid Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 ja, blond e hon iaf, söta lilla samus ^^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Skatan_Milla:Jasså,det är så hon ser ut.Kan inte så mycket om henne men man har ju hört talas om henne,men,först så trodde jag att hon var en kille.(med "dräkten på") Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Skatan_Milla:Jasså,det är så hon ser ut.Kan inte så mycket om henne men man har ju hört talas om henne,men,först så trodde jag att hon var en kille.(med "dräkten på") det var inte många som visste att samus var en hon innan de såg slutet på första metroid spelet ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 hon hade väl lila hår i ettan? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 har för mej hon var blond då med, men de kommer ja inte ihåg .... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 jo hpon va lila i ettan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 men hon har haft alla möjliga färger, tycker hon ändrar hårfärg oftare än mej =P snygg e hon ändå ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg