Dragon_knight Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Nån som har läst Mangan Dragon Knight???? om ni har vad tycker ni om den???? själv är det en av mina favorit mangas finns den i sverige??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Den finns inte översatt till svenska i alla fall. Jag läste de åtta första böckerna för en herrans massa år sedan och måste tyvärr erkänna att jag glömt bort i stort sett allt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickecchi Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 nja... sådär jätte bra är den inte! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Dragon Knight? Är inte den H med stort H? Dragon Knight IV - Knights of Xentar finns ju som PC-spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Nej, det är en helt annan sak. Den här heter Dragon Knights om jag inte minns fel ~ Doragon kishidan på jappiska. Minns inte tecknarens namn, men den publicerades i Wings en gång i tiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Japp den heter Dragon Knights. Tecknaren heter Mineko Ohkami. Jag läser den och det är en av mina favoriter. Mycket bra, gillar humorn i den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maousama Skrivet augusti 2, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2009 är det Dragon Knight av Miyuki Yamaguchi du menar ? för den har jag läst Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg