Dragon_knight Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 har ni läste Akira Toriyama`s nya serie. va tycker ni?? Själv älskar jag den. konceptet är jäkligt bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Jag gillar den, läste den för ganska länge sen.. Lite för lik Dragon Ball tycker jag.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stargirl96 Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 jag älskar sand land :D :D :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Eeeehh? Konceptet är det samma som Akira användt sig av väääldigt länge...! Och det "konceptet" börjar jag tröttna på, har gubben ingen fantasi!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Skulle du kunna specifiera exakt vad i Sand Land det är som är ett koncept som Toriyama alltid använt sig av? Om du syftar på att det förekommer slagsmål kan man nog räkna upp en och annan annan manga som också kör med det konceptet. Sand Land tycker jag är kanon. Kort, koncis, välskriven, välritad. Den är perfekt i sin helhet, med det inte sagt att den skulle vara det bästa som skrivits. Men det är svårt att hitta fel i den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Jag tycker den har lite av det som gjorde början av Dragonball bra, nämligen den humor som är så typisk Toriyama. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Jag vet inte vad jag skall tycka faktiskt, trots allt så har bara 2 eller var det 3 kapitel lästs av mig hitintills, men den verkar kunna bli bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Jag gillade det jag läste i Shonen Jump. Och det med att kungen av demonerna i DBZ är satan i Sandland och att PS6 med Dragon Quest XIII fanns med var ju lite småhäftigt måste jag säga. :P Jag blev lite paff. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Det jag läst i Shonen Jump tyckte jag var mycket bra! :D Fint tecknad, bra handling. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dawwe Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Sand Land en mycket bra manga som man borde läsa om man kan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon_knight Skrivet december 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Jag gillade det jag läste i Shonen Jump. Och det med att kungen av demonerna i DBZ är satan i Sandland och att PS6 med Dragon Quest XIII fanns med var ju lite småhäftigt måste jag säga. :PJag blev lite paff. jag älskade den grejen med PS6 och okså när satan säger att bara får spela en timme om dan och att han inte ska sitta när skärmen=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Glöm inte att det måste vara tänd lampa i rummet också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stollen Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Jag skriver som några andra här: Jag gillar det jag läst i Shonen Jump. Jag tycker om den humor och dem strider som Akira använder sig utav. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Jag gillade det jag läste i Shonen Jump. Och det med att kungen av demonerna i DBZ är satan i Sandland och att PS6 med Dragon Quest XIII fanns med var ju lite småhäftigt måste jag säga. :PJag blev lite paff. Hehe.Jag också.Där fick jag mig ett gott skratt!Men sandland är väldigt bra,men det är ju som sagt bara en bok... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Älskar designen på fordonen. Pansarvagnen ser så härligt gummiaktig ut :) Gillar den stora flygbollen också :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sartas Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Sandland är bra! Den är kanske lite kort, men inte så fruktansvärt utdragen som t.ex DB(/Z). Den har humor och fighter som är typiska Toriyama. Det är som han fått ner huvudkonceptet från DBZ till Sandland utan drakkulor =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Ja det som är så dumt med Akira Toriyama är att han gör så korta serier nu förtiden :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 dumt och dumt, han gör inte kryddigt långa heller... men jodå sandland är helt ok Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
korin Skrivet januari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2005 hur lång är den? jag läser den i shonnen jump, men kommer den ut i pocket också? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Den är ju kul :) jag gillar alla fordon och byggnader i mangan! Dom ser så spännande ut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 hur lång är den?jag läser den i shonnen jump, men kommer den ut i pocket också? Den är 14 kapitel. En bok lång. Kommer nog i pocket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet januari 31, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2005 Jag har hört att folk tycker den är seg och larvig. Men jag fattar inte riktigt vad de menar. Jag ser inget större fel på den. Det känns som, bara för att man inte gillar Dragon ball och dess tecknare så ska man inte gilla något som Akira Toriyama har gjort? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 SPOILER: ------------------------------------------------------------------- Pichinerna i nummer 2's avsnitt är coola ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Jag har läst bok1, den rockar!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg