Skatan Milla Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Japp, då var det veck övning som pågår för mig då ^^ Och vad skulle då passa bättre än en präst kappa, och varför inte slänga in en prästinna i den när jag ändå höll på. Ahhh, äntligen färdig med den. När jag ändå höll på att färglägg testade jag lite andra tekniker med skuggningen, tycker det blev ett helt ok resultat av den. Bakgrunden vad kan jag säga förutom att den suger ^^ jaja, nu vill jag höra vad ni tycker. http://www.deviantart.com/view/13049337/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Haha gu va cool :) du har en egen stil det tycker jag äär rätt pampigt ^_~ specielt ditt sätt att göra ögånen. Alv kungen S_M ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 inga öron?? hehe gillar ju dina öron ^^ men de va fräs en då :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Jag gillar den...vecken va lite konstiga med det va ju trots allt det du övade på...kan därimot inte säga hur du ska förbättra det för jag är inte nåt vidare på veck jag heller så jag överlåter det åt nån lite mer kvalificerad tecknare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Haha gu va cool :)du har en egen stil det tycker jag äär rätt pampigt ^_~ specielt ditt sätt att göra ögånen. Alv kungen S_M ^^ Tackar. Du är den andra som säger att jag har en egen stil, men jag försöker se vad det är men jag tycker inte att den är så egen o_O Japp jag blev ganska nöjd med ögonen, dock så ska jag nog ändra på dem lite innan jag börjar färglägga så dem ser ännu snyggare ut. inga öron?? hehe gillar ju dina öron ^^ men de va fräs en då Jag försökte men det gick inte bra att försöka klämma in ett öra in i bilden. Jag gillar den...vecken va lite konstiga med det va ju trots allt det du övade på...kan därimot inte säga hur du ska förbättra det för jag är inte nåt vidare på veck jag heller så jag överlåter det åt nån lite mer kvalificerad tecknare. Det känns ganska viktigt för mig att öva på klädveck då det gör att en bild kan se MYCKET snyggare ut än en som inte har klädveck. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Snygg men hennes huvu sitter lite högt upp.Och lite för stort.Den var rätt snygg gillar din stil men dina bilder är inte perfekta men ja tror du kommer bli skit bra om du tränar på! du ä ju bara en "AMATÖR" en men Lycka till med tecknadet! ^. hae gött! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 update Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Snyggt mkt snygg! men va ä skuggan?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Om du läser bild texten så står det att jag inte har börjat med den ännu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Ser lite skumt ut när ögat ligger ovanför håret. Men annars snyggt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Om du läser bild texten så står det att jag inte har börjat med den ännu Oj såg inte det sorry men den blev snygg me skuggor nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg