zaffe Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Jag var lite halvt på rithumör igår, men visste inte vad jag skulle teckna så kom jag och tänka på min karaktär som jag har i Hellsingers "Demon Sagor" så jag bestämde mig för att göra Illustrationer av honom! ZaphireManchel den här var mer en uppvärmnngs skiss, den blev helt fel! huvudet blev lite för stort och sånt! ZaphireManchel2.jpg det här var mer det färdiga resultatet, jag blev inte så nöjd med den trotts det, men den blev bättre än första, obs "offret" ska föreställa en Kimur! och så ge mig C&C men be mig inte göra illustrationer på era egna karaktärer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Fortsatt bra bilder det enda jag egentligen kan se som ett litet fel är på den snubben som ligger ner....hans högra ben ser lite mysko ut. Jag vet att det är en väldigt svår sak att få det att se bra ut men ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 det hät "Demon Sagor" har totalt undgått mig, men skitsamma.. riktigt bra bilder, den första blev inte alls så dålig faktiskt... bra bilder, lägg gärna upp fler! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Riktigt snyggt, som vanligt då! Saker som jag tycker ser lite konstigt ut är. Bild 1: Hans högra fot har en konstigform, det ser ut som om en bit saknas av hälen. Bild 2: Jag är inte säker på om han skall stå så, men posen ser helt konstig ut för att vara en spark. Det är troligen hans högra arm som gör den konstig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Det är ingen spark! han står på ett ben och trycker Kimuren mot väggen med det andra benet samtidigt som han lutar sin haka mot knytnäven! bild1 skulle jag inte änns kalla bild det är en "uppvärmings skiss" som jag gör för att komma igång när jag inte tecknat på ett tag! så det är simpla snabba linjer som man inte änns suddar bort om dom blir fel! om det inte är ett superfel dådå! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lingonline Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 riktigt snyggt speciellt den andra bilden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Häftigt, den första bilden var inte alls särskilt bra, men däremot den andra. Speciellt kimuren ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Nu när du sagt vad han gör så ser det mycket normalare ut, för mig såg det ut som om ap-mannen hade fångat hans spark. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 tja, foten på första såg väl mrklig ut o hans ansikte e lite skumt vinklat.. men rätt skön pose ananrs ^^ o enda skumma på andra bilden är kimuren, hans raka arm där ser helt fel ut O_o annars diggar ja den andra snubbens pose, den e riktigt skön e den :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 kimurens högerarm ska föreställa bruten btw, glömde skriva det! men jag borde nog ha tecknat den på annat sätt för att få den känslan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 det funkar bättre bruten, men då skulle du gjort hans hand lite mer hängande kanske? ser ut som han precis tänker framkalla nån magi lr göra sej redo att slå tillbaka lr nåt ^^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Han kanske försöker trots att den är bruten, Han håller juh trotts allt på och bli mördad ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Du borde ha tecknat den som i GTO ^^ Om du har nyaste manga mania :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg