SkuttyWan Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Ja, god jul på er alla! :) Någonting jag trots trötthet och krånglande scanner lyckades knåpa ihop inatt. Alla skuggor är antagligen fel, och hon är väldigt blek, men jag är som sagt trött. :) För övrigt inspirerad av TV-spelet Phantasy Star Online, precis som allting annat jag ritar nuförtiden. ;) Tomteflicka Edit: Haha, såg precis att hennes ben ser väldigt underliga ut.. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Nej, men va gullig :3 Kenshin vill bara hoppa på Tomteflickan och gosa ;) Håret var fint, men bena som du sa ser lite konstiga ut :P Annars jättefin :O! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 ^^ Kawaii! Jag gillar den. Vet inte om jag kan komma med n ån riktig kritik annat om benen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 gillar cg på håret, det är en het stil! men jag irriterar mig på örat desvärre det ser lite ut som om någon har dragit ut en del av ansikret :/ men jag gillar bilden! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Håller med zaffe, snyggt hår men för stort öra. Benen har också en konstig ställning som dem andra påpekade. Men i övrigt en hyvens snygg bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet december 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Tack tack! :) Ja, visst är håret underbart? ^-^ Jo benen är lite underliga.. Haha :) Och jag håller med om att örat ser konstigt ut, visserligen ska det vara långt men jag löste det inte på ett snyggt sätt :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Gillar häret me :P men benas färgläggning ser lite konstigt ut i konturerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yuriko Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Wow! Gillar den skit mkt! ^^ Gillar håret mest av allt!! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet december 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Tack så jättemycket för alla kommentarer! ^-^ Ändrade benen och försökte fixa till örat lite, resultatet blev såhär: Jag är nöjd med benen nu :) Örat kan fortfarande diskuteras.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Örat nu=DUBBELT SÅ BRA det ä inte super långt nu ^^ :P. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Nu är bilden komplett :D Jag har inget att klaga på iaf. fin :3~~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg