Jocke Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Nån som sett den här.. en underbar klyschfest av samurajer och zombies. Om inte så rekommenderar jag det starkt.. Av Ryuhei Kitamura. En liten referens, det är samma snubbe som koreograferade dom nya fightklippen i MGS:Twin Snakes. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duns Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Ja för fan! Versus äger. Jag tycker den är så otroligt löjlig och dålig att den är bra, garvade igenom 80% av filmen. Striderna är snygga, visst. Men ändå. Jag tycker också att fler ska se den, det blev en skrattfest för en hel biograf under en av Mangakai's många Odågor :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 jag har sett den. och jag tänker garanterat inte se den igen. mycket dålig film. nästan ingen dialog och tråkiga fighting scener. ruskigt dålig film helt enkelt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 Hehe.. jag gillade den :) Såg den först på Odåga också... mycket underhållande :) Har försökt få tag på den.. SF-bok har den.. men 350 :- :sleep: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 Köp den på Webhallen istället då. 269 pengar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aSet Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 ´varför inte bara tanka en dvd rip occh bränna ut den... jag menar hur svårt kan det va? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet juli 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 ´varför inte bara tanka en dvd rip occh bränna ut den... jag menar hur svårt kan det va? Nu får du smaka min divine punishment, ät shuriken! *Fjuuiiiii* *Fjuuuiiiiii* Kan nån moderator tillrättavisa honom? Mina shuriken når inte.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kindred Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 kostar 149 kr på Webbhallen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vanilla Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Har den på DVD här någonstans. Grymt underhållande, men egentligen inte särskilt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet april 19, 2005 Anmäl Share Skrivet april 19, 2005 Sög så mycket att den var bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg