Lingonline Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Jopp nu lägger jag upp en bild som jag gjorde under estet veckan. jag är inte så nöjd med den men det är inte lätt att måla i akryl vill jag lova. aja det va iaf min första anime bild o det var Mr Fantasy som fick mig in i dom här härliga kretsarna :D http://www.animanga.nu/comments.pl?cid=274465 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Tuff! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 riktigt imponerande för att va din första! ...... Riktigt imponerande överhuvudtaget! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 Synd att du inte fick MVG, för den var helt klart värt det. Snygg bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lingonline Skrivet december 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 tack så mycket :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 MVG ++ solklart. Du kanske fick vg+ för att läraren inte kunde så mycket om anime? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 den va rätt nice... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 Jaha, jag ser att du har lagt upp den nu....kanske ska ta och lägga upp min också....jag fick ju trots allt MVG på min bild^^, ne men våra bilder ligger ju i ungefär samma klass, som du redan vet....Och som sagt, färgläggningen va inte helt enkel, kanske för att ingen av oss gillade att färglägga dom överhuvudtaget så... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lingonline Skrivet december 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 sant det måste varit det ;), ja klart du ska lägga upp din bild med :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 jättesnyggt! jag gillar speciellt ögonen och tecknet i hans panna :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg