Skatan Milla Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Här är en bild som jag skissade för att försöka få ett slag att se någorlunda snyggt ut. Saker ni skall lägga märke till är posen, hur verklig ser den ut? Saker att inte anmärka på, hur fult ritad den är och VERKLIGEN inte gubben hon slår. han är bara där för att bli slagen OK? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 ser bara ett fel med bilden hon ser ut att inte titta mot sitt "offer" utan rakr åt höger om du försöker att göra satt man ser det 2/4 bakifrån(hoppas du fatta de) liksom typ tänk dig huvudet som en box så ska de nog gå bra :D hur hon står med benen däremot är hel coolt riktig känsla! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 Att jag inte lade märke till det, det är lite pinsammt ^^ Jag tycker det är mycket svårt att rita ett huvud i olika vinklar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lingonline Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 Jag tycker att ryggen o den högra axeln borde vara mer vriden mot "oss" eller vad man ska säga, då ser nog kropps posen mycket bättre ut. annars en fin bild :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg