wakamusha Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 jaa, alltså, vet någon vart man kan få tag på kläder som är samma stil som naruto? Inte kläderna som karaktärerna har utan bara samma stuk.. Någon? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Sy själv? ;) Har man en snäll slöjdlärare brukar det gå att övertala dem till det mesta.. annars kan man kanske leta runt i Second Hand-butiker, man kan hitta allt möjligt roligt i dem.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wakamusha Skrivet april 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Jo jag har nyligen börjat använda någorlunda "extrema" kombinationer av mina kläder och en del av det kommer ju just från second hand. Nu när sommaren är på väg kan man ju börja klippa ganska mycket i saker också ;). så det är inte så viktigt. men det vore ju skoj med en proffisionell uppsättning också XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaboki Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Man kan hitta cosplay kläder på nån cosplay sida fast det kommer nog att kosta lite men annas få man övertala sin sylärare som SkuttyWan sa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
twin2 Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 narutos pannband finns iaf & köpa :P antagligen inte det du var ute efter men fick lust att nämna om nån av er ej visste... ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Har man enormt mycket pengar kan man köpa tyg och gå till en sömmerska/skräddare, så syr hon/han precis som man vill ha det. Men då kommer det också kosta en hel del.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaboki Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 tyvärr gör dom det :S annas hade jag tänke mej att gå till nån skräddare och be han/hon att göra kläderna som gaara har. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wakamusha Skrivet april 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 hehe..joo det skulle ju va ganska grymt att ha en träningsbag som ser ut som gaaras "kruka"! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cain Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Vägarbetarna eller vad det är, skogshuggarna? Finns någon form av arbetare som har orangelysande byxor/jacka med blått inslag om jag inte tar miste. Sen kan man ju alltid snickra eget pannband och klistra fast egna artiklar på dräkten, spraya sina favoritsandaler blå och springa runt och ninja i mörkret. Eller, ja... som sagt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wakamusha Skrivet april 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 helst inte.. men jaja :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 www.tradera.se Jag såg något liknande härromdan. Men det kanske inte är kvar, du kan ju kolla förbi och se om du hittar något. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet maj 4, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2004 Är det inte lite väl extremt att klä sig i "animekläder" ? Det kan ju inte se särskilt bra ut, eller? Fast det e fräckt att ha det om man ska spela in film med sina kompisar :D hihi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 25, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2004 Är det inte lite väl extremt att klä sig i "animekläder" ? Det kan ju inte se särskilt bra ut, eller? Fast det e fräckt att ha det om man ska spela in film med sina kompisar :D hihi Aldrig hört talas om cosplay? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 Är det inte lite väl extremt att klä sig i "animekläder" ? Det kan ju inte se särskilt bra ut, eller? Fast det e fräckt att ha det om man ska spela in film med sina kompisar :D hihi Aldrig hört talas om cosplay? eller "klädlek" :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2004 Cosplay är grymt ;) brorsans kompisarna hade en liten cosplay...träff eller vad man säger, hängde med och kollade....fan va fula dom va!!!! dom kläderna som va så coola i animen blev så fula på dom :D det var riktigt kul :D (men sen när dom började dricka blev det för mycket,så jag stack) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinata-chan Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 www.toysnjoys.com/narutoapparel2.html det e dyrt jag vet.. men lite kul Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlackTriger Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 Skulle Görna Vilja ha Naruto Apparel - Vest #2 (Banpresto) ser så fräna UT :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 Vägarbetarna eller vad det är, skogshuggarna?Finns någon form av arbetare som har orangelysande byxor/jacka med blått inslag om jag inte tar miste. Hahaha, tack för ett trevligt skratt. Det är skillnad på skogshuggare och vägarbetare. Stockholmare..? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg