Japs Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Zaffe och jag har som projektarbete att göra posters i A3 storlek. Ungefär så här har jag planerat att min ska se ut. Fast i färg såklart ^^ Timeless Fraction -poster: Vad tyckes? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Najsan som attans. Kan inte vänta på att se denna bild i färg! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 hm, rätt snyggt, jag gillar bilderna... men tycker all texten gör själva bilden jobbig.. de för mycke text som liksom e alldeles för mycke utspritt... sen den dära virveln i mitten e lite störande, men de kanske ser bättre ut i färg... ^^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Tycker som ebba, virveln och all text utspriid över allt gör det jobbigt. Annars var bilderna snygga! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 klasiskt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg