Aisu Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Jag och en kompis pratade lite över msn och kom fram till vilket bra "back to back" par vi skulle bli i en fight och jag inspirerades att göra den här :3 Killen till vänster är en gammal vän till mig som är fruktat bra på kampsporter även fast han inte har tränat i så värst många år :) Snubben till höger ska föreställa mig (utan min uber mage)... jag kör nog lite mer på brute strenght som han gör men men... ;P Kritik, mitt kungarike för lite kritik! Bilden kanske är med i Tidningen Ångermanland i avdelningen BASUN. Dom har inte riktigt bestämt sig men vi får se vad som händer :) Var lite trist utan bakgrund men vad jag förstod så skulle dom fixa urklippningen av karaktärerna för att passa in dom i deras avdelning... ska bli interesant att se vad som händer :) Var ett helvete att färglägga eftersom jag fick ett telefonsamtal idag som sa att bilderna var vid redaktionen och jag ville verkligen ha med den här så jag sprang runt i drygt 20 - 30 minuter för att låna grejer så jag kunde göra färdigt den :3 Men det är lite skyndat så många linjer jag vill ha raka är snea så... ta hänsyn ;D Men jag är nöjd med den även fast jag ser några fel ;p Men hittar ni fler så lär jag mig mer :) Stop trying to hit me and hit me! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Ah, snajs! Kan inte se något fel i den. Hoppas den kommer med! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Fler och fler talanger verkar sugas in i det svarta hålet som kallas konstplanket, det är kul att se. På bilden kan jag inte se något fel faktiskt, jag har inte ännu fått ett så tränat konstöga så att säga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Mycket snyggt...det ända som ser lite mysko ut är den vänstra snubbens högra skosula eller vad man ska säga, fast det är ju inget som är farligt....bra bild hursomhelst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Är inte bra på kritik men en då ;) killens öra (rött hår) sitter lite långt ner tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aisu Skrivet december 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 tack tack :) Jo jag har sett dom felen själv :3 Men men... det är sånt man får leva med! XD Uppskattar verkligen att ni kollar på den :) Och om det är någon stackare som sitter och tänker "åh nej där är värsta felet men jag vågar inte säga det för jag vet inte hur man ska fixa det själv" så var inte rädda :3 Jag kan nog hitta en lösning bara ni visar mig felet ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Jag tycker ditt (på bilden) ansikte ser lite...konstigt ut, kan inte riktigt sätta fingtet på vad... förmodligen käklinjen eller något. Bilden var i övrig fin, men inte riktigt min smak på bild. Tycker bättre om mycekt detajlerade, fantasyinspirerade saker... Kanske inte tecknar själv så att det stämmer in på det men...ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 ser helt okej ut tycker jag, kanske lite tjock hals på den man ser framifrån..va de du det? ^^ annars ser ja inte så mycke större fel utom dom som e nämnda redan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Finns inte så mycket att klaga på. JAg är sämst på at ge kritik. Men jag är bra på att ge komplimanger :D Underbar bild! Keep up the good work! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aisu Skrivet december 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 sedär det går fortfarande klämma ut lite fler fel :) tack tack :) orka skapa en till thread ;P här är lite grejer jag lekte ihop på en lektion idag ;P som jag skrev på devart, jag är faktiskt nöjda med dom :3 iofs så är det bara lek men kritik är kul :3 ge mig! ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 Dina öron ger lite mer att önska träna på dom! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aisu Skrivet december 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 ears, gotcha! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg