sepeMuLLe Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Här är en bild som jag gjorde nyligen, det jag är ute efter här är konstruktiv kritik ;D leta fel och hjälp mig utvecklas ;D hehe, men jag är en nybörjare så ha det i tanken ;) tydligen funkade inte länken innan ska testa nu, här är den iaf: har tagit hjälp av zaffe´s guide lite granna ;D hehe. märks nog ;) tackar zaffe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Länken fungerar inte :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Hmmmm... kanske ska börja med att säga att du e grymm på att måla (typ 1000 ggr bättre än jag) men jag ska endå peka ut några fel som jag tycker: 1 (viktigast) det känns som hon hamnat helt snett i vinkel som om hon ramlar men det finns endå inga tecken på obalans... 2. större händer, jag har också stora problem med att göra rätt storlek på händerna 3 det hade vart lite effekt fullare om hennes band och hår rörde sig lite mer mot hållet hon ramlar 4 kunai'en (kastkniven) borde väl vara riktad mot bilden eller iaf snett mot detta kan ochså vara svårt i början. men försök att liksom vrida dendå fattar man mer varför hon hoppar åt sidan. (nu ser det nästan ut som om hon kastat den) sen är det bara små fel här och där som ingen lägger märke till ska bli kul att se nästa sak du gör :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...