olofgr Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Gjorde den här bilden till en "rita-en-lucia-utmanings-tråd" på animanga.nu Kanske färglägger någon dag om jag orkar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 OJOJOJ! Riktigt läcker, jag gillar den verkligen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Skitsnyggt! fast lite små lussekatter hon hade :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lingonline Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Ruggigt snygg skulle jag säga :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Snyggaste bilden jag sett på länge, den ser faktist proffsig ut. Har du ritat din avatar själv också? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olofgr Skrivet december 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Tack så mycket! Lussekatterna är små ja ^^. Jag har en ovana att göra saker som jag inte kan rita väldigt små. Wilcon: Ja avataren har jag gjort själv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 riktigt j*vla snygg! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Tack så mycket!Lussekatterna är små ja ^^. Jag har en ovana att göra saker som jag inte kan rita väldigt små. Wilcon: Ja avataren har jag gjort själv. Helt otroligt :) Färglägg den här med så vi får se :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Han behöver inte färglägga bilden för att vi skall veta att han är grym på att rita, han har ju redan gjort en massa bilder titta bara på hans hemsida. Och ja, jag tycker den här bilden också är riktigt snygg! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 oh..snygg... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Verkligen utomordentligt snyggt! Du får gärna göra en serie om du orkar ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Du har gjort det igen Tywand >D damn you nu blev jag sugen på lusse bullar juh >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 myo~ den e supersöt ^^ måste missat den på animanga >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 mumsig bild ^^ den ägis venägis. Nu blev jag också sugen på lusse bullar och jag som ine har några :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olofgr Skrivet december 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Verkligen utomordentligt snyggt! Du får gärna göra en serie om du orkar ;P tack! Vill göra en serie, men det är ju så svårt, man måste ju ha en historia och bra karaktärer och allt sånt. >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Den var väldigt fin!Ser ut som love hina stil! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Riktigt het! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg