Sokkan Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Det ända som är dåligt är introt samt intromusiken. Konstigt, det var vad jag gillade mest ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Det ända som är dåligt är introt samt intromusiken. Konstigt, det var vad jag gillade mest ;) Samma här, introt är väldigt bra :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet december 26, 2004 Anmäl Share Skrivet december 26, 2004 Introt passade väl serien men jag tyckte allvarligt talat inte om det alls heller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Altarath Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 Alla som vill få tag på Elfen lied kontakta mig på min msn, om vi vill ha den så skriv här. har en kompis som laddar upp den hela tiden ;) 10/10 av mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg