Dancing Moon Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Skall till Tokyo i början av april 2005, så nu har jakten på über-billiga vandrarhem/hotel börjat. Kommer stanna ca 10 dagar Alla tips motages tacksammast, särskilt om de innehåller hemsideslänkar eller mail-adresser där mottagaren förstår engelska så man kan få mer information :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tohbe Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Trevligt trevligt, jag tänker själv åka någon gång april-maj nästa år. Jag har funderat på det här stället. http://www.tctv.ne.jp/members/sawanoya/eigo.html Det verkar vara tämligen billigt och riktigt mysigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet december 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Tack för tipset Oh, gratis uppkoppling, trevligt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Du kan få några länkar. Sakura Hotel Bamboo House Gaijin House Sakura House Japan Youth Hostels Bootsnall Annonser Behöver ni nån att dela rum med (halva hyran!) så är jag på :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet december 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Haha, nej, jag åker med min pojkvän så vi tänkte (till skillnad från förra resan) undvika sovsalar o dyl Jag kan ju passa på att posta listan på ställen jag hittat själv Ryokan Kangetsu Tokyo 290 kr/natt/person Tokyo International Youth Hostel 3500 yen/natt/person - 227 kr Redflag hostels Jimbocho Sakura Hotel - 40 USD/natt/Person - 232 kr Homeikan - 42 USD/natt/person - 284 kr Inn-Shin Nakano Lodge 8600 yen/rum/natt - 555 kr m. dusch Anta att alla priser är för dubbelrum En del av vandrarhemmen på din lista verkar intressanta, särskilt som vi ska stoppa förbi Osaka några dar och där blir det verkligen frågan om budget, men flera andra pratar ju om pris per månad. Frågan om de inte vill man ska stanna längre då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurion Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 aja en sak e säker ska man åka till japan ska man ju bo japanease style o inte västländsk :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 Beror på hur mycket pengar man har. För oss kom plånboken i första hand - japanese style får vi bo de fyra dagarna vi sover hos en kompis, whee Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurion Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 vaddå kostar de mycket mer o på japanskt vis? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 Det beror på, finns "japanese style" i de flesta prisklasser, men vad jag sett så kostar det lite mer om man också ska bo centralt. Saken är också den att ju mer man begränser sig (plats, tid, boendesätt mm) desto mindre chans blir det att hitta något riktigt billigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurion Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 mjo sant... men måste va roligare o bo japanskt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg