Skatan Milla Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Här är en till bild, den är gjord i photoshop. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 några saker ja ser just nu är fötterna dom för små gämfört me benen...korta typ.. det andra är hennes höger arm/tröja, det saknas på tröjan där eller så är det för mycket på andra sidan...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Äntligen lite kritik, jag trodde ingen brydde sig om vad jag ritde *snyft* Kan du förklara närmare vad du menar med tröjan, det är meningen att det skall se ut som om han drar bakåt armarna. Att fötterna är små, ja det har jag inte bortförklaring till, det bara blev så helt enkelt ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 du ser där ja har ringat in...tröjan slutar för tidigt på hans (trode det va en hon eftersom det va ett så fenimimt ansikte...) högra sida gämfört med hans vänstra..(hoppas du förstår hur ja menar...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Jaja, nu förstår jag. Och det är en hon, jag skrev fel ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Anatomi... på ganska många ställen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 hmmm det första och viktigaste jag kommer att tänka på är att de känns som hon inte har några egentliga axlar, speciellt hennes vänster. sen känns huvudet + halsen lite för stora. men det är verkligen en snygg bild! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Nu när du säger det så o_O Måste vara hängslena eller håret, både och, som gör att dem försvinner. Jag har för vana att göra över dimensionerade huvuden ^^; får sluta upp med det. Tack ändå för komplinagen och kritiken. Störst tack för kritiken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Störst tack för kritiken. Sure, bilden sög, du borde lägga av med tecknandet. Ingen talang alls har du. >:< Nej, bara skojade. Bilden var bra, kanske inte än av dina bättre. Du har en väldigt originell stil, om du bara utvecklar den så blir det perfa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Aah...nu gick det upp ett ljus för mig. Kanske en liten midja och lätt överdrivna höfter skulle ha satt lite piff på bilden? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Det skall föreställa att vara ett barn, kanske 13-14 år gammalt. Men en midja hade nog ändå sett lite skojigare ut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 det skulle se bättre ut med längre ben och inte så tjocka skor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Barn...13-14...hah!! Hehe...JAG är fjorton och jag kan lova dig att jag har en midja! OCH höfter för den delen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Men nu är detta tecknat så du behöver inte ta illa upp för att jag tycker att man är barn när man är 13-14. Det skall faktiskt vara lite av en "tomboy" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Ett bra sätt att se sina egna misstag på är att spegelvända sin bild. Det är förmodligen därför endel mangatecknare, som Hiroaki Samura (Blade of the Immortal),inte tillåter att deras serier spegelvänds - man ser misstagen bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg