Genma Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Tilltaget att julpynta sin avatar verkar ha spritit sig ganska bra över forumet. Därför är det nu dags att rösta fram forumets bäst julpyntade avatar 2004! Nomineringar skickas i ett privatmeddelande till mig, Genma. Jag kommer ta emot nomineringar under hela nästa vecka och skapa en omröstning med de mest nominerade avatarerna på söndag kväll. Lämna gärna en kommentar med Er nominering. Vinnaren kommer erhålla titeln "Bästa julavatar 2004" som pris. forehead har varit vänlig nog att samanställa de julpyntade avatarerna nedan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 bra idé Genma ^^; helkul. jag satte ihop en lista också för att underlätta valet. Genma Kenshin Zaphod Mr Fantasy Shaman King Hellsinger Wilcon Petus Miyuki Skatan_Milla forehead ikkari SkuttyWan zaffe CyberSphere Dancing Moon ebba Doddis ThoseN Ragathol docster thekandymahn ivan Sadako GinGirl Japs zimeon Kenshiro_sprängs tror inte jag glömde någon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Nu har jag också skaffat en julavatar. Min röst går till Genmas. P-chan i tomteluva var så söt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet december 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 Nu har jag också skaffat en julavatar. Min röst går till Genmas. P-chan i tomteluva var så söt. Nomineringarna skulle ju skickas i ett pm. : ) Men visst, för den här gången då. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Min avatar är ändrad så den är broken link nu, men den ser ut så här iaf <- rösta på den allesammans ^_~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Nomineringen är över, så ingen kan tyvärr rösta på din avatar Skatan_Milla. Kolla in tråden där de som fick flest nomineringar gör upp om äran istället! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg