Erox Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Nån här som vet var man kan få tabs till Haruka Kanata från Naruto öppningen? Jag är mest intresserad av trumm tabsen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nelle_X Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 tyvär kan jag ingen men du kan skicka ett PM till mig så kan jag skicka över naruto låtar iallafall B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Skall jag vara ärlig så tror jag att det blir extremt svårt för dig att hitta trum tabbs. De är inte så eftersökta skulle jag tro. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaboki Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 hittat den på http://narutofan.com/index.php/content-multimedia,music men du måste vara medlem på sidan men det kostar inget att bli medlem där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg