Herid Fel Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 OVA:n med bakgrunden till Kenshin? Den är bättre än hela Kenshin serien själv.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Många säger att OAVn är hur bra som helst :P Men eh.. Saitou ser skum ut i den tycker jag :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 finns två oaver och en motion picture (lång film) umm nästan riktigt, det är 95 episoder, 6 OVA'er og en film.... har dom alla... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Fel, det är 2 OVAs... OVA1 har 4 Episoder och OVA2 har 2 Episoder. Många säger att OAVn är hur bra som helst Men eh.. Saitou ser skum ut i den tycker jag Saitoh är mkt yngre, kanske därför du inte känner dig riktigt hemma ;) Desamma gäller iofs Kenshin också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jag tyckte inte om OVAn, men Rurouni Kenshin är hur bra som helst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Har sett alla 95 Tv eposoder, 2 Ova:s samt filmen. Måste säga att Kenshin är en av de bästa anime serier jag har sett. Synd att slutet är lite sorligt :S . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jag tycker iofs inte att det är så synd. It wrapes it all up, så att säga. + att den fastnar i hjärtat på en så man inte glömmer. Det är oftast så att de serier man kommer ihåg är dem som inte sluta så jätte lyckligt. Eller det kan ha varit lyckligt, men endå inte '-' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet april 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 serien kunde inte ha slutat på ett bättre sätt, kenshin dör saito lever, allt är fred och fröjd^^ btw elgen snygg avatar DrJackal powaaah Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 du kanske inte ska spoila.. tänk de som inte har sett kenshin Tack! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 Kenshin serien är grymt bra. Sanosuke var lugnt bäst :) Gillade de mesta episoderna i hela serien, kanske lite mindre den sista säsongen. Den första OVAn var ju också en anime som heter duga ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Rurouni Kenshin är verkligen min stora favorit inom anime. Jag har visserligen inte sett hela serien än (men jag har beställt hela serien på dvd, så nu väntar jag otåligt på att dden ska komma) Jag kan inte direkt säga vilket som är mitt favorit avsnitt, men favorit striden är den mellan Saito och Kenshin. Jag får väl lov och hålla med alla andra och säga att Kyoto-arket är den bästa delen i serien och det känns onekligen som om serien skulle sluta med den På något sätt (utan att jag märkte det ;) ) så har Saito blivit min favoritkaraktär. Filmen tycker jag är helt ok (jag såg den dock före serien så jag hade ingen aning om någon bakgrund till karaktärerna) men jag tycker det blir långtråkigt när de visar samma scen femtielva gånger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Underbar serie^^ Vill bara ta upp det, att han killen Eiji i ep. 37, hur kan han vara så otroligt ful? xD Hans ögon specielt, man får ryck.! >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg