Son-Max Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 asså min favoritmanga e DBZ och One Piece, ere nån som känner till nån annan bra manga ir? >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Finns hur mycket som helst bra manga förutom DBZ och One Piece. Du kan ju prova resten av alla mangor som hittills har släppts här i Sverige... Ranma½, Mästerdetektiven Conan, Neon Genesis Evangelion, DNAngel, tidningarna Manga Mania och Shonen Jump, etc. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Tokyo mew mew! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Tokyo mew mew! fast det är ju en shoujomanga ju... :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Tänk om man någon gång skulle söka innan man skapar en ny tråd... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 ...eller tänka... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 hahah denhär tråden var den roligaste tråden detta år Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Tokyo mew mew! han frågade om bra manga ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stargirl96 Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 någon som vet hur man får bild på sin användare?!>tusonde gongen jag frågar< >:) >:) >:( >:( :( :( (!) (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 någon som vet hur man får bild på sin användare?!>tusonde gongen jag frågar< >:) >:) >:( >:( :( :( (!) (?) Menar du en avatar?? altsp en sån som min kakashi bild? bra mangor= min favorit full metal alchemist Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 Tokyo mew mew! fast det är ju en shoujomanga ju... :| Det spelar väl inte någon som helst roll om man gillar den eller hur? Men testa som sagt de svenska manga-översättningarna först. Sedan kan du kanske försöka dig på något annat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Love Hina, One Piece & FMP! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Det finns otrooooooligt mycket bar Manga ute i världen.Själv har jag tyvärr inte läst så mycket,men jag kan lista upp dom jag tycker alla borde läsa: Tokyo Mew Mew (tjaa..vad kan jag säga?Jag gillar hur tecknaren riatr,även om historien inte är den bästa...),DNAngel och Ranma 1/2.Även om jag bara läst Ranma i affären xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 ...FMP! Finns full mtal panic som manga? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 ...FMP! Finns full mtal panic som manga? yupp, den finns http://www.sfbok.se/asp/sokresultat.asp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 jag blir ledsen när jag ser en tråd som heter "manga e fett bäst". Det hela, nej jag kan inte utrycka det rätt helt enkelt. fel! Det låter bara fel! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 ...FMP! Finns full mtal panic som manga? yupp, den finns http://www.sfbok.se/asp/sokresultat.asp Skulle snarare säga: Självklart ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 hahah denhär tråden var den roligaste tråden detta år varför då, tycker den är rätt tråkig (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet december 13, 2004 Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 Petrus! schysst länk du klistra in! (y) :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 (http://www.sfbok.se/asp/artikel.asp?VolumeID=656) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 den funka då iaf, då visade den allt som hade med vad det nu var å göra, film, pocket, tidning o sånt dessutom står det faktiskt petus, men iaf.. är van vid petrus eftersom alla (eller de flesta har svårt för att läsa rätt, inte bara du alltså) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Tokyo mew mew! fast det är ju en shoujomanga ju... :| Och? Vad är det för fel på shojo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 Vad alla pratade om Tokyo mew mew nu då...Men det är inte den ända mangan som jag gillar(Och det är inte min favorit!) Här är några bra mangor!!! Dragonball One piece kajika YU-GI-OH! Ranma 1/2 Love hina Mäster detektiven Conan det var några... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg