mandarb Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Hejsan är det någon här som vet hur många avsnitt det släppts tilll denna underbara serie. Sedan vart kan man få tag i dem ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Hunter X Hunter - 62 Hunter X Hunter OVA1 - 8 Hunter X Hunter OVA2 - 8 Hunter X Hunter OVA3 - 14 Där har du det, hittades väldigt lätt på www.example.com , använd det nästa gång. Jag antar att du undrar var du kan ladda ned dem, dessvärre får du leta själv då, läs reglerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mandarb Skrivet december 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Nja tänkte mer på vad man kunde köpa dem, tycker serien är såpass bra så att jag vill ha den på fina dvd skivor med bra kvalite mm. Är serien fortfarnde igång eller har de avslutat den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Den är avslutad vad jag vet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Nja tänkte mer på vad man kunde köpa dem, tycker serien är såpass bra så att jag vill ha den på fina dvd skivor med bra kvalite mm. Är serien fortfarnde igång eller har de avslutat den? Enligt http://www.animeondvd.com/licenselist är Hunter X Hunter inte licenserad varken av USA eller Europa så det kan blir svårt att hitta Dvds att köpa med engelsk text. Jag vill inte uppmana att ladda hem Fansubs , men det verkar inte finnas något annat sätt att få tag i den, eller har jag fel ?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg