kakan Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 http://img3.exs.cx/img3/1672/e9-skanna.jpg Det är min första figur i helbild, först tyckte jag att överkroppen blev för stor men när jag ritade dit klädesplagget så blev det lite bättre. Lite kritik skulle inte skada ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Rätt så bra, för att vara din första 'person i helbild' bild. Träna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 liiite fel i anatomin lite varstans, men det är inte mycket. du verkar ha fått ihop det rätt bra ändå. Det här är en bra grund, det finns stora utvecklingsmöjligheter! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Domo arigatou :) Jag tänkte rita dit ett svärd eller något men jag vågade inte ta risken, ska nog öva först. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg