LuFFy Skrivet december 3, 2004 Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 Hej på er ^^ Jahapp, det börjar närma sig slutet på 2004, och till nästa år vill jag, och några fler komma med någonting kul. Och vi har bestämt oss för en ny internet-tidning med anknytning till anime/manga/spel, och landet Japan över huvud taget. Men för att internet-tidningen, Tsudoi, ska bli verklighet, med lagom feta nummer, en gång om månaden (eller kanske fler, beroende på hur många som anmäler sig), krävs det att ett flertal personer kan tänka sig att skriva för tidningen. Vad vi söker är alltså personer som är någorlunda haj på att skriva artiklar, recensioner, ja, reportage av alla dess slag. Så kan ni tänka er att vara med, skicka då ett mail till mig, och mailadressen hittar ni på sidan vi har lagt upp tills vidare: http://hem.bredband.net/ani-men/Tsudoi/index.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 3, 2004 Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 repotage o likanande? Kan man inte vara,typ...'nyhetshaj'? o_o Med nyeheter om anime o manga varje månad.För jag //tror// att jag är någorlunda duktig på att sniffa upp nyheter........ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuFFy Skrivet december 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Jodå, det ska väl gå bra :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Fast jag kanske inte kan göra det iallafall.Jag är lat/upptagen/stressad nästan jämt,så jag vet inte om jag borde anmäla mig ändå.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 jag har mailat dig LuFFY ^^ men jag undrar hur många är ni nu? I teamet menar jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuFFy Skrivet december 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Hm, har inte fått något mail. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 va! *tappar hakan* jag tar och mailar du nu på stört då! men du hur som helst så är jag inne . . . .om jag får vill säga? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuFFy Skrivet december 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Jodå, det ska väl gå bra, bara om vi får se vad du går för >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 5, 2004 Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Det skulle vara intressant att vara 1 i gänget :) Om jag skulle vara med så skulle jag helst skriva recensioner om serier. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuFFy Skrivet december 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Okej, låter bra, addar dig på MSN, om det är lugnt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Det går bra :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg