Axelsson Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 tja jag undrar vart man kan få tag på bra anime till så lågt pris som möjligt.... är nämligen rätt så fattig i dessa tider :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stimpa Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 www.webhallen.com har riktigt bra priser nu. har även Rea på sina anime boxar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ScrimShaw Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Som Stimpa sa så håller http://www.webhallen.com överlag lågt pris, dock så gäller detta enbart region4. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Men dom rear tyvärr inte ut de bra boxarna!! Men, men. Den som vill kan ju köpa sig pank på medel och under medel serier... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Dom är skit billiga bara 600 spän ska köpa eller beställa dom o ja :) :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Men dom rear tyvärr inte ut de bra boxarna!! Men, men. Den som vill kan ju köpa sig pank på medel och under medel serier... Man kanske gillar dom serierna och det får du leva med >:) men,men som sagt så har du ingen rätt att säga att dom är sämre bara för att du tycker det ,okej. Men du kan ju tänka på vad du vill i stället för att babbla ut att dom är medel bra (du borde tänka dig för, bara ett tips) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Skulle tro att Herid Fel syftade på de allmänt respekterade och högt rankade Anime serierna... Annars så handlar det bara om egna åsikter. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nerobelez Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Webhallen har ju t.ex. Serial Experiments: Lain boxen för futtiga 379kr och den serien är mycket bra. Sedan har de ju massor av Anime boxar med bra serier för 6-700kr. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Sen är det ju inte meningen att man köper en Box bara för att den kostar 700 pix, man köper ju den serie,film m.m som man tycker är bra. Värda pengarna helt enkelt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Vart brukar ni handla eran Anime? Jag vet att webhallen har rea på sina animeboxar nu, men finns det andra svenska butiker/websidor som har ett stort animeutbud till rimliga priser? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Kan man beställa från utlandet har http://www.dvdboxoffice.com/ bra priser, de har dessutom fraktfri leverans... Annars är det en ny butik på gång (Fantasybutiken) som så vitt jag förstår kommer ha en webshop... Med rimliga priser... Jag brukar handla från de butiker jag nämnde här... http://www.anime.se/forum/viewtopic.php ... c&start=15 :) Edit: Whops missade att du skrev svenska butiker :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nerobelez Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Vart brukar ni handla eran Anime? Jag vet att webhallen har rea på sina animeboxar nu, men finns det andra svenska butiker/websidor som har ett stort animeutbud till rimliga priser? Jag vet ingen annan svensk sida som har anime till bättre pris än Webhallen. För även när de inte har rea så har dem de billigaste priserna på anime eftersom de tar in AU import och inte lika mycket USA import. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Fantasybutiken öppnar den första Måndagen i maj. Butiken ligger i Rimbo och kommer också ha en webshop som öppnar samtidigt... De kommer att ha Manga och Anime till bra priser! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Tack spazer för tipset!, ska checka in länken du gav mig! Kvittar om det är svenska om de inte tar någon frakt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 www.webhallen.com har riktigt bra priser nu. har även Rea på sina anime boxar Jopp jopp, men man kan inte köra dom dvd skivorna på våra svenska dvd spelare såvida dom inte är upplåsta och klarar "alla" regioner, eller Australienska/Amerikanska iaf. Vilket jag tyckte var lite snopet. Tror iaf att det var så, var iaf därför jag valde att inte inhandla något därifrån. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 www.webhallen.com har riktigt bra priser nu. har även Rea på sina anime boxar Jopp jopp, men man kan inte köra dom dvd skivorna på våra svenska dvd spelare såvida dom inte är upplåsta och klarar "alla" regioner, eller Australienska/Amerikanska iaf. Vilket jag tyckte var lite snopet. Tror iaf att det var så, var iaf därför jag valde att inte inhandla något därifrån. Det står ju vilken region filmerna är i. Jag har en regionsfri PS2:a så det är inga problem för mig :) Ett måste för alla anime älskare då inte så mycket anime når denna region.. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rejser Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 www.sfbok.se har en del saker också, en del billligt, en del mindre billigt, men dom har mycket roligt över lag.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 SF Bokhandeln billigt??? Jag anser dom dyra som satan! Men det är väl bara jag antar jag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanji-san Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 Jo SF-Bokhandeln är dyra när det gäller DVD:er. Förstår inte hur man kan köpa annat än manga från SF-Bok, när det finns så många andra billigare ställen att köpa DVD:er på. Webhallen har dom billigaste DVD:erna vad jag vet. Och som Johanz skrev: Att ha en regionsfri DVD-spelare eller tex PS2, är nästan ett måste för animeälskare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rejser Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 då o då har sfbok bra priser, iaf i butiken Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 Ursäkta att jag är lite sopig på det här, men vilken/vilka regioner kan en vanlig svensk DVD-spelare spela? Har precis köpt NGE-serien på webhallen men det kanske var ett litet misstag om den inte går att spela upp >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 Vanliga svenska DVD-spelare kan bara spela upp region två, så du borde fixa en regionsfri spelare annars har du gjort ett misstag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 Vanliga svenska DVD-spelare kan bara spela upp region två, så du borde fixa en regionsfri spelare annars har du gjort ett misstag. OK, fint. Det var tydligen region 2 ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Skulle tro att Herid Fel syftade på de allmänt respekterade och högt rankade Anime serierna... Annars så handlar det bara om egna åsikter. :) Jasså du menar att Neon Genesis Evangelion är mindre bra.Att Hellsing är mindre bra.Att Love Hina är mindre bra (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 www.webhallen.com har riktigt bra priser nu. har även Rea på sina anime boxar Jopp jopp, men man kan inte köra dom dvd skivorna på våra svenska dvd spelare såvida dom inte är upplåsta och klarar "alla" regioner, eller Australienska/Amerikanska iaf. Vilket jag tyckte var lite snopet. Tror iaf att det var så, var iaf därför jag valde att inte inhandla något därifrån. Alla har inte 4:an. NGE har 2:an och det har Martian Succesor Nadacico också (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg