Sandera Skrivet december 3, 2004 Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 Nån som vet om något DNAngel spel (har för mig att det finns ett...) kommer släppas i Sverige,oavsett spel konsol? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet december 3, 2004 Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 Vad jag vet finns det inget ens i japan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet december 11, 2004 Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 Tror inte att det finns något alls! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Jaha...jaja o_o Antar att jag tittade på nån 'falsk' frmasida som nån ritat eller nått då... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet december 18, 2004 Anmäl Share Skrivet december 18, 2004 Det finns visst ett DNAngelspel. Det är för Playstation 2 och släpptes den 25 september i Japan. Det fanns även med på GameFAQS hemsida Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 om det finns så är det 95% chans att det inte når utanför japan, tror jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Nej, men det kvittar ju. Man kan alltid importera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Nej, det kvittar ju, för spelet verkar riktigt dåligt menar du ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet januari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 Det är det säkert. Mjölkning av licenspengar så det skriker om det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg