Skatan Milla Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 http://www.deviantart.com/view/12821930/ Första bilden som jag har färglagt med layers i Open Canvas Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Lite stort huvud lite konstig pose me armarna. men annars snygg ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Huvudet var lite stort, som Thosen sade. Men den är definitivt ok. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yuriko Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Jaa..lite stort huvud... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Rätt snygg måste jag säga, bara huvudet som är lite oproportionerligt som sagt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 som alla andra redan sagt, lite anatomiska fel, men du börjar redan bli mycket bättre! verkligen, det är ju en klar skillnad! Du utvecklas snabbt. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Som sagt...huvet, men annars är den bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Stort huvud [storus skallus] Symptomer: Kan framkomma då man av lathet inte gör skellet innan man ritar. Kan även förekomma då tecknaren börjar med ett huvud och är ej van vid proportioner. botemedel finns att köpa receptfritt i bokhandeln. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Oh yeah, merry x-mas! (Hade klottrat slut pappret så det fick inte plats någon kropp men jag tyckte att den blev så charmig att jag var tvungen att slänga upp den) :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 stort huvud ? vadå stort huvud jag tycker inte det var någe stort huvud :| men hur som helst: Kawaii!! ^__^ über cute Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg