tap Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Målad med akvarell pennor och utsmetad med blöt pensell... Var till DP-festivalen (lite utanför Oslo) några år sedan och fick lite tid mellan banden som spelade. Om man tittar noga ser man att den är målad 970802... Har nån till bild jag kan lägga upp om ni vill... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 snygg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Den här bilden är ju hel-skön :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 jag håller med men den var rigtigt läsklig O.O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 kul å se lite av den "vamliga" konsten här! gillar bilden, mycket kreativ idé. det där. skulle gärna velat se den i större format bara, men det gör inget. lägg gärna upp fler om du har!:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tap Skrivet december 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Arigatou gozaimas... ...eller hur man stavar det nu igen. Helt nybörjare på Japanska. Lyssnar på Pimsleurs audiokurs och är bara på lektion 13. Vicious: bilden var bara en A4 i orginal + att jag använde en sunkig gammal skanner på jobbet :S ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tap Skrivet december 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 5, 2004 Oki... Här kommer nästa bild... Egentligen är den här bild nr. 1 och den förra bild nr.2 Jaja. Här är bild nr. 3: Håll till godo... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tap Skrivet december 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Här är en till bild: Oj, den blev lite stor... Målad i olja med en fejk gammal träram och taggtråd... Håller på med en serie för tillfället. problemet är att jag bara gjort skisser än så länge. Måste komma på nåt sätt att rita dem ordentligt och få in dem i datorn... Mer manga är den oxå... Men det hamnar i en ny tråd i så fall... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Den sista bilden (näsan) var helfestlig! Om du inte redan är det så borde du bli konstnär! ..Bilderna är iaf. originella.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tap Skrivet december 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Nja... Konstnär blir jag nog aldrig, inte professionell i alla fall. Har inte ork att måla bilder i den mängd som krävs för att kunna livnära sig på det... De tre första bilderna har jag tom sålt. Vi hade en utställning på jobbet och det var en tjej/kvinna som ville köpa dem? Ja, inte kunde man säga mer än ja och springa med pengarna innan hon ångrade sig... XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg