Jocke Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep ... tHhjfS.php Nu börjas det. Kommer ganska sent, så det lär väl inte påverka Nintendo så värst mycket.. onödigt ändå Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Onödigt? What? Köper direkt om det gör att man kan spela importspel utan att behöva boota med freeloader. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet december 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Freeloader är inte särskilt jobbig att använda.. om det betyder att kidsen inte kan spela pirat så är det ett litet pris att betala.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Woho Linux kan äntligen bli en tanke, billigare med en gc som remote myth station än en xbox. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Freeloader är inte särskilt jobbig att använda..om det betyder att kidsen inte kan spela pirat så är det ett litet pris att betala.. Med tanke på att små dvd-r kostar strax under en hundring styck så är det nog rätt så lugnt på piratfronten tror jag... Freeloader funkar ju men är så jävla drygt att behöva boota såfort man ska lira nåt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet december 3, 2004 Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 Med tanke på att små dvd-r kostar strax under en hundring styck så är det nog rätt så lugnt på piratfronten tror jag... Jag har sett 100 Pack med MDvd-r för 70£, kring 1000 kr. Det var en butik i London. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 3, 2004 Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 Freeloader funkar ju men är så jävla drygt att behöva boota såfort man ska lira nåt. Jag tycker inte det är speciellt jobbigt. Kanske om man byter spel varannan halvtimme. Men vem gör det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg