docster Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Kladdade lite på en rast när jag hade tråkigt. Föreställer nog orcer eller liknande, bilden är inte klar ska tecka lite fler gubbar och ett landskap bakom. Tryck på bilden för att se den i större format Här ser ni något sorts odjur som klättrar på ett träd/pelare, och några legosoldater som försöker ta kål på den/det. Tryck på bilden för att se den i större format Nytt Här är några krigare, den är inte klar och lär nog aldrig bli heller :) Tryck på bilden för att se den i större format En goblin med en hand, han får säkert sin andra hand snart XD Tryck på bilden för att se den i större format Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Första gången jag ser en skapelse utav dig :) Den va fin fast har man verkligen tid att göra så på KTH? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Första gången jag ser en skapelse utav dig :)Den va fin fast har man verkligen tid att göra så på KTH? :D Nej, egentligen inte XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Fin början, men jag irriterar mig på "knä klumparna" och om skynket skulle falla av den tjocke... uuuh ingen vacker syn ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Laddade upp ytterligare en kladd... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Vad ä det i munnen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Vad ä det i munnen? En fet tunga :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Snygg! men va ä svansen?? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Snygg! men va ä svansen?? :P Den har ingen! Lagt upp två nya kluddar:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Jag gillar bilderna ^^ SNyggt. ;3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 30, 2005 Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 Finfina bilder. Din fantasi är det ju inget fel på minsann :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet maj 1, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2005 Tjohoo! Så min önskan gick i uppfyllelse! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet maj 9, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 Första gången jag ser en skapelse utav dig Den va fin fast har man verkligen tid att göra så på KTH? kth säger ni :D.. ska upp dit nu på torsdag o vinna swedish game award..:P ser fram emot att spöa lite Kth.are på hemmaplan :D Se upp för "Blowbo´s Adventure" :D http://www.excitera.nu/sga/laginfo.php?ID=73 De nominerade mobila bidragen är 3D Cube, Blowbos Adventure, Ice Cakes och P.I.G Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg