tetsuo-shima Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 skriv fem i varje , både era favorit filmer och hat filmer favo listan 1:Akira :) :D 2:Cowboy Bebop The Movie :) B) 3:Ninja scroll :) :O 4:Dragon Ball Z (eller GT , kommer inte ihåg vad den heter) :) 5:många mer men kommer inte ihåg :) hat listan (ska inte säga att jag hatar dom men dom är mindre bra) 1:Dragon Ball Z 1] ;) [ 2:Dragon Ball Z 2] >:( jag hatar dom tre första DBZ filmerna [ 3:Dragon Ball Z 3] >:( [ 4:Mister Magic (konstig 80tals film) :S 5:Spider Man Anime Movie(en film som bygger på spider man , men med anime animationer,urk så dålig) :( >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Filmer? hm... 1. Tonari no Totoro 2. Laputa: Castle in The Sky 3. Grave of The Fireflies 4. Neko no Ongaeshi 5. Big Trouble in Nekonron China lol nu tror alla att jag bara sett Ghibli XD så e inte fallet... men många ghibli är bra :P [edit] har ingen dålig :P förutom alla DBZ filmer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Har inte du eller ni gjort tillräckligt med nya forum posts för i dag ? ;) men hur som helst tycker jag att dessa filmer är bra! Spriggan Ah! My Goddess Spirited Away Princess Mononoke (Mononoke Hime) Ghost in the Shell Mindre bra är Street Fighter Zero Tekken: The Motion Picture Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Fem topp i anime filmer 1. Princess Mononoke 2. Grave of the fire flies 3. Spirited Away 4. Akira 5. Cowboy Bebop: the movie En film jag inte gillar däremot är Tekken: the motion picture, kass rakt genom.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet april 24, 2004 Anmäl Share Skrivet april 24, 2004 1. Princess Mononoke 2. Akira 3. End of evangelion (om den räknas) 4. Cowboy bebop the movie 5. Spirited away Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet april 24, 2004 Anmäl Share Skrivet april 24, 2004 brao.. Nausicaa escaflowne / girl on gaia Lupin (alla filmer :sleep:) mononoke xdriver filmen inuyasha / looking glass rahx filmen / Hensoukyoku ini-D third stage, filmen ghost in the shell akira ninja scroll inte bra hum.. cowboy bebop filmen end of eva (om den räknas) nadesico filmen metropolis inte komma på mer B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 24, 2004 Anmäl Share Skrivet april 24, 2004 Jag ser inte, och har inte sett, på så många filmer. Jag skriver bara ned alla filmer jag sett istället :) Bra filmer: Ah! My Goddess - The Movie Evangelion: End of Evangelion Princess Mononoke Spirited away Hyffsade: Rurouni Kenshin - Requiem for the Restoration Royalists Jin-Roh, The Wolf Brigade Dåliga/sämre: Ghost In The Shell Ninja Scroll Det var alla filmer jag sett :) Jag har alltid blivit mer eller mindre besviken på alla animefilmer jag sett... det är sällan bra handling i dem, och att bara se en film känns lite meningslöst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet april 24, 2004 Anmäl Share Skrivet april 24, 2004 Bra: Vampire Hunter D: Bloodlust Mononoke Hime NGE: EoE Blood: The last vampire Sämre: Ghost in the shell Amon Saga Ninja Scroll Detta är filmerna jag kommer ihåg, antingen för de varit väldigt bra eller en besvikelse :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Benderu Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 hmm... så svårt så såvrt.... okej en var lätt... 1 Hajime no Ippo das movie 2-5 (delad plats) Vamp hunter D Ninja Scroll Gits Ghibli filmer sen var de till de dåliga filmerna... får återkomma med den listan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 Finns väl en hel del som är bra, men någon som enligt mig VERKLIGEN sög så var det: Blood: The last Vampire. Pissfilm! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 De bästa 1:Tonari no Totoro (Såg den första gången när jag var 8!) 2:Spirited away 3:Princess Minoke 4:Akira 5:Ghost in the shell Värsta... Sailor moon(Dö Annie DÖ!!!) DB Z 1 ... Sen så vet jag inte..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 Bra filmer: 1. Princess Mononoke 2. Spirited Away 3. Neko no Ongaeshi 4. Spriggan 5. Vampire Hunter D- Bloodlust Dåliga filmer: 1. Ninja Scroll 2. Fist of Northern Star 3. Akira Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 Toppen: Princess Mononoke Ninja Scroll Spirited Away One Piece movie Vampire hunter D Kenshin filmerna (samurai X) Botten: Spriggan the movie DB filmerna Pokemon (dock inte alla) Tekken the motion picture Ghost in the shell Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 25, 2004 Anmäl Share Skrivet april 25, 2004 Favoriter (inte ngn rangordning): Sen to Chihiro no Kamikakushi [ Spirited Away ] Escaflowne - The Movie Tonari no Totoro Vampire Hunter D; Bloodlust Mononoke Hime jagvillha: Kenshin består utav en tv serie, 2 OVAs och en film. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duo Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 Bra 1. Sen to Chihiro no Kamikakushi 2. Mononoke Hime 3. Neko no Ongaeshi 4. Nausicaa 5. Tokyo Godfathers Mindre Bra 1. Akira 2. Ghost in the Shell 3. Kurenai no Buta kommer inte på fler. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 Bra: 1. Blood: the last vampire 2. Oseam 3. Nausicaa 4. Ghost in the shell 5. Spriggan Dåliga: 1. Art of Fighting 2. Blair witch project Jag ser inte på dåliga filmer, så jag kan inte fylla ut listan... Däremot så kan jag nämna hur många bra som helst. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 Jag har inte sett så många långfilmer, men jag har sett de som är värda att nämnas ingen rangordning: Cowboy Bebop Akira Mononoke Hime Spirited Away End of Evangelion (men utan serien är den inte bra, klart den inte är det eftersom dy måste se den för att kunna förstå filmen, :D) Sämsta: Blood - the last vampire Vampire Hunter D Tekken the motion picture inga mer är direkt dåliga av de jag sett Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 jagvillha: Kenshin består utav en tv serie, 2 OVAs och en film. Jag vet jag syftade på filmen och möjligtvis lite på OVAerna också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solhall Skrivet april 27, 2004 Anmäl Share Skrivet april 27, 2004 1: Memories (den första av dom 3 delarna i filmen) 2: Princess Mononoke 3: Vampire Hunter D 4: Ghost In The Shelll 5: Akira Bland andra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg