ainat Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 ett försök av mig att göra en bild i photoshop skriv gärna va ni tycker Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Snygg lite småfel men är inte bra på ge kritik jag sorry :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 jag är inte heller så bra på att ge kritik, men jag ska försöka ^__^ Bakgrunden hade du nog kunnat lägga lite mer "krut" på, särskilt om du använder photoshop. Sen så tyckar jag att på vissa ställen (främst armarna) så har du ritat för många veck i kläderna, det ser inte naturligt ut, och sen så är ansiktet väldigt smalt... och sen, rent anatomiskt sett, så sitter väl tjejers bröst på axlarna!?! Hoppas att det hjälper mer än det stjälper :D övning ger färdighet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg