Aki Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Är det bara jag som tycker att Conan kommer ut sällan? Jag har inte sett någon #3 på säkert över tre månader... Vet någon när den ska komma? Eller har de lagt ner Conan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Är det bara jag som tycker att Conan kommer ut sällan? Jag har inte sett någon #3 på säkert över tre månader... Vet någon när den ska komma? Eller har de lagt ner Conan? Jag tycker samma sak!Conan är en bra manga,men jag har inte sett nummer tre.Vet tyvvär inte när den kommer ut. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Trean borde vara på väg när som helst. Håll utkik efter något rött. Fyra kommer i januari. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Skrivet december 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Tack... Bra att någon svarade! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg