Yuriko Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 En liten oekaki bild som jag har ritat... Gillar ögonen iaf...men jag HATAR bakgrunden....>.<' Och hennes fingar ser inte riktigt kloka ut.. Men jag vill gärna har kritik!^.^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Snygg ja gillar din bakgrund fenan va oxså mkt snyggg even ögonen men Armen som är i luften ser lite lång ut.. annars bra! ;) (inte bra o ge kritik).... :P men bra i den åldern!1 *aplådder* ja tecknar ju oms en häst! :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yuriko Skrivet december 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Okej... :) tack ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 en mkt fin bild ^__^, det var bara två "fel" som jag lade märke till, den ena, som ThoseN sa, är att hennes vänstra arm är lite för lång, den andra är att "fiskkroppen" smalnar av aldeles för mycket mot slutet... men annars som sagt en mycket fin bild :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Men ja har aldrig fattat va oekaki!! är!!! säg det nu! :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yuriko Skrivet december 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Mm...jag vet att det är fult där på slutet...XD :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 rita på duktigt nu! övning ger färdighet! :D :D :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yuriko Skrivet december 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 ThoseN : Oekaki är en "sida" som man kan rita on-line på nätet och visa för andra... det är bättre än Paint och är lite lik Photo Shop, fast PS är ju mer avandcerad :D Usch...jag är DÅLIG på att förklara saker och ting...>.<' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Mm håller med ne jag bara skojja! lite heeh höhöhö. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yuriko Skrivet december 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Öh...? Okej... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg