Arla-kanninen Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 jaa.. en bild för skolan till ett arbete den är gjotd på ett a5 därav strecket imitten. jag vet att lite propotioner och sånt e fel men jag gillar bilden endå och den va kul att göra. aja här e den iaf: http://www.deviantart.com/view/12790933/ all sorts kritik är välkommen, hoppas ni gillar den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 snygg bild, fast jag tycker att näsan, munnen och ögonen sitter för högt upp på killen i bakgrunden... annars var den snygg :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Hmm,jag tycker att ögat är ganska stort men annars är den fin! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 mm snygg men lite småfel som andra sa ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Åh,jag glömde att säga att killen som står i mitten är snyggast ritad. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Åh,jag glömde att säga att killen som står i mitten är snyggast ritad. :) samma sak här men den killen har lite rätt MKT långa armar om du tänker efter! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 samma sak här men den killen har lite rätt MKT långa armar om du tänker efter! Det tycker faktiskt inte jag!Jag tycker inte att killen har långa armar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Jo om man böjer ut armarna serrö! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Jo om man böjer ut armarna serrö! ;) Nja,kanske det? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet december 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 tack för all kritik! men ögonen va faktiskt tänkta att va ganska stora eftersom han ska likna ca 15 år gammal, men på bakgrunds bilden ar det sant att näsa ögon mun sitter ganska högt (får komma ihåg det tills senare) sen va det de här med armarna (på han imitten) de kan nog kännas långa p.g.a. att jag överdrev lite med dimensionen på närmsta näven men jag tackar igen för det har hjälpt kom gärna med mer kritik(på anatomiska fel och sånt) :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg