ThoseN Skrivet december 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 De har ja me men ville göra de i manga stuk. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 jag började i våras ^^ det första som hände var att jag satt och ritade dragonball hos en kompis efter att ha läst ut bok 6. Det var ganska kul tyckte jag och sen ville jag rita mera sånt så jag leta fram en tutorial på nätet och har börjat sen dess. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 14 lr 15 tror ja Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 jag började för mindre en ett år sedan typ våras eller nått alltså när jag va 15, och de är jag fortfarande Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg