ThoseN Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Vilken ålder böejade du teckna i alltså manga nu då?? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 började runt 14-15 sådär... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Började teckna manga när jag var knappt 9 ½ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 17års ålder, d.v.s. så gammal som jag är nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Samma sak för mig...fast då 16 år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Vet inte om jag tecknar så mycket "manga" egentligen. Jag började på allvar intressera mig för japanska serier för ungefär fyra, fem år sedan och sedan dess har nog min stil blivit mer och mer inspirerad manga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Började teckna i somras, inte bara manga då, utan helt från scratch. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Samma här, från scratch. Vi startar en klubb Alcarcalimo! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olofgr Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Började när jag var 17 och nu är jag 18. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 gick i första ring, antar att jag var 16 lr 17! är 18 nu for the record! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Mmm, när Tywald och zaffe säger att dem var så gammla så vet jag. Det finns ännu hopp ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 jag har nu räknat ut att jag var 17 när jag började! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 hmm, gammal e jag, men de spelar ingen roll... ritat i manga stuk har jag gjort i 2-3 år.. se ba hur värdelös ja e :sleep: j/k men ibland känner man sej riktigt dålig när man ser sånt som tywald gjort som ba hållt på ett år >_< men i övrigt har jag redan svarat på den här frågan ThoseN =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Tecknat har jag gjort sedan... öh... jättelänge sen. Manga började jag lite smått med runt början av högstadiet. Men jag blev seriös med det vid slutet av högstadiet, då var jag ganska rutten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 började för ett ½år sen (15) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 hmm.. jag har ritat i ca 1 år... fast jag har bara gjort ca 10-15 "manga" teckningar.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yuriko Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Hm...jag tror att jag började teckan manga i våras...så jag e faktis nybörjare kan man säga..XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Tecknat manga har jag väl i ett eller två år,det är lite osäkert där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Detta år dvs vid 15 års ålder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 haha min tur ne men i 2/3 av ett år tror jag typ alltså snart ett år. ebba vet men nu ville ja veta alla. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Jag skulle inte kalla det jag tecknar för manga fast jag försöker med stora ögon och smala hakor XD men whatever. Jag har pysslat med det så smått sedan jag reggade mig här för en dryg månad så det löser sig kanske. I så fall har jag ett upplägg för en riktigt bloddrypande serie á la "Kill Bill"... öööh, typ... Den som lever får se! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 jag måste nog tyvär säga att jag är nybörjare :/ började vara för ett år sen. och är redan 18 snart 19. har dock både skissat och målat längre. men det är synd att man inte intresserat sig för detta tidigare :P kunde man kanske haft tid att bli bra :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Jag började för ett halvår sedan, med all form av målande. Innan dess hade jag nästan inte målat något frivilligt sen tvåan... Men jag har ändå inte orkat göra något på ett par månader, men nu är jag igång igen. Är 14 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 O.K. a vill att ja har ritat as länge då skulle kanske ja vara skit grym nu! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 ThoseN mjo ;D asså jag har ritat så länge jag minns men inte manga / anime ;D så jag är fortfarande nybörjare ;D hehe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg