Japs Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Har inte gjort nån vettig post på ett tag nu så ja tänkte lägga upp några skisser. Mest snabbskisser jag gjorde samtidigt som jag glodde på anime (Wolfs Rain) De är ganska hafsiga allihopa och har en mängd anatomiska fel. Men, snabbskisser är snabbskisser. Snabbskiss 1: Snabbskiss 2 - ANIME[dot]SE fanart: Finns även utan text! Snabbskiss 3 - Evilness: Och så har jag ett par sprites så klart. Tomten: Jag: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 s-s-s-s-s-snabskisser........ *lägger ifrån sig pennan och hoppar ut för ett stup* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 snabb skiser?? dom va snygga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Haffsiga ja, men jag gillar dom ändå. 3:an är bäst, helt klart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 jag gör samma sak som Skatan *lägger ifrån sig pennan och hoppar ned för en stup* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Gillar dem alla,men tycker första är helt klart häftigast. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 2 va frän samma med 1 o 3 o 4 ajaj sådär men SPRITES ÄR BÄST!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 meow, så söt han va den lilla ormsaken o alla sina tänder =:)= me likes, snygga allihop me think, schysst anime fanart ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 *försöker dra upp hakan som fallit ner på golvet samtidigt som jag funderar på om jag ska sluta rita manga* helt klart schyssta bilder! älskar ettan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lingonline Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 den första bilden gillade jag riktigt mycket as mäktig :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Gillade allt riktigt mycke och jag skulle speciellt vilja se den första skissen som en riktig bild...kan inte tänka mig hur snyggt det skulle bli. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Du snabbskissar bättre en vad jag någonsin kan åstakomma ^^;; Ultra söta spriter! Bilderna var underbara dom oxå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Snygga och fräna... hm..... W00T! jag är gud! Japs har gjort fan art från på min serie! (hrmmm.. för mycket koffein....) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 jävligt snygga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Yeeeeeeeees! Att teckna snabbt är grymt, är det bara jag (som inte har varit här så länge) som tycker att det har ökat på sistone? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Ähh ganska medelmåttigt ^^ nämen, ser bra ut, men jag har sett mkt snyggare o häftigare snabbskisser från din sida förr! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 3, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 Har gjort lite mer bilder. En tiger från WoW: Jämförelse bild: En logga: Sno inte den här loggan eller namnet! Tänker använda den nån gång! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 3, 2004 Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 Den första bilden var snygg och tigern var söt!^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg