Ragathol Skrivet juli 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2004 Nu har jag fixat in Mascartropolis i den nya designen också + lagt upp ett helt nytt äventyr! "Rooftop Blues" (bara på engelska än så länge, svenska originalen kommer sen). http://www.ragathol.com/mascartropolis B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MickeMaul Skrivet juli 24, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2004 Jag håller på med en polis manga so heter (Mega Cop) patetiskt namn eller hur? jag ska göra bättre manga som Unlucky Child som är min första manga men den ska jag förbättra om någon vill kontakta mig så skriv till min e-mail adress: Mickemaul@hotmail.com :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bea_lullan Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 Alltså jag vill också göra manga men jag har aldrig gjort nån förr så lite hjälp skulle inte skada... Så har ni några tips lr kanske kan berätta hur ni gjort om ni gjort nån så skulle jag bli SUPER GLAD (!) (!) (!) Men skriv till mig är ni snäll :D :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet augusti 8, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2004 Själv har jag gjort en "manga" i befattningen av en liten sireie på typ en sida med små rutor ska scanna in den när jag kan o lägga upp den det är inget mästerverk precis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg