tetsuo-shima Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 jag gör min egna manga som t.ex kaeio som handlar om gänget (zaeware) och framtidens stad LD Panzar,där vi möter kaeio en kille i femton års åldern tillsamms med zanar och mina, men så sprängs stora delar av staden. och helvetet bröts ut och gängen i staden går ut i krig mot varandra om vem som ska ta över staden, men vad dom inte har räknat med är att det som gjorde så staden sprägndes är den största faran nämligen kaeio som är en gammal kraft som kommer att förstöra mänskligheten och dena kraft är ute efter just Kaeio(varför vet ingen kanske namnet), som kommer att få det svårt för han vet inte vad som väntar bakom dena kraft (!) dena manga påmminer om Akira fast inte riktigt för när man läser den så fattar men varför ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Jag tänker börja med min egen online manga ;P men förvänta er inget allvarligt... x_x... ...och jag har typ en historia... men jag vet inte... får väl se vad som händer :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 När får man se ett smakprov på din manga? >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DrDoom Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Min kollega DeadLee och jag håller på med vår Narutoinspirerade manga "Sannin". Snart e kapitel 1: Betrayal klar, och med lite tur lägger vi upp den så att världen kan beskåda underverket :) -Doom Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 XD jag skulle verkligen behöva en hesmsida :P har bara inte orkat skaffa webspace... nån som vet nå bra jag kan köpa? funderade på SurfTown. Jag vet iaf vad min manga ska heta :P "Panda-hime" eh... tecknade klockan 4 på natten :S tog ca 15 minuter, blev inte så nöjd :P men det e bara en skiss... har ingen aning om hur huvudkaraktären ska se ut XD ...hon har på sig blad o_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deadlee Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Min kollega DeadLee och jag håller på med vår Narutoinspirerade manga "Sannin". Snart e kapitel 1: Betrayal klar, och med lite tur lägger vi upp den så att världen kan beskåda underverket :) -Doom hehe du var tvungen att skvallra va! XD Får se om vi lägger upp den :) den är ju faktiskt inte SÅ fruktansvert bra och så är den ju inte klar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Patrioil: Ruskigt snyggt tecknat! Impad >:D DrDoom och deadlee: Jag längtar redan! :D "Betrayal" låter som en bra titel, börja direkt på intrigerna? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 eh... tecknade klockan 4 på natten :S tog ca 15 minuter,blev inte så nöjd :P men det e bara en skiss... har ingen aning om hur huvudkaraktären ska se ut XD ...hon har på sig blad o_O Haha, brukar låta sådär ^^ tyckte den var fin jag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 .________. jag har ingen story ens... men... första kapitlet får heta... "Chapter One: Topknots" ... eller topless :P vi får se... hehehe... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DrDoom Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Min kollega DeadLee och jag håller på med vår Narutoinspirerade manga "Sannin". Snart e kapitel 1: Betrayal klar, och med lite tur lägger vi upp den så att världen kan beskåda underverket :) -Doom hehe du var tvungen att skvallra va! XD Får se om vi lägger upp den :) den är ju faktiskt inte SÅ fruktansvert bra och så är den ju inte klar Bah, den äger ju naruto, fast vi har mer humor :) -Doom Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Jag gör också egen manga, nästan alltid då jag får tid över, men jag vill inte säga vad det handlar om, är rädd att någon ska kopiera idéen, och det vill man ju inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 eh... tecknade klockan 4 på natten :S tog ca 15 minuter, blev inte så nöjd :P men det e bara en skiss... har ingen aning om hur huvudkaraktären ska se ut XD ...hon har på sig blad o_O Hmm :P Såg ju mysigt ut ^^ Påminner om hon blonda lilla tjejen som arbetar på den där resturangen i Kimi Ga Nozomu Eien :D Online serie? Mjo, ska också göra en.. Nån gång :D Så fort jag blir bättre, och så har utvecklat storyn lite ;) Den heter @pples! också :D Handlar typ om Daisuke (arbetsnamn :)) som måste klara sig själv pga av ekonomisk kris i familjen etc, så han flytta hemifrån etc.. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Hmm :P Såg ju mysigt ut ^^ Påminner om hon blonda lilla tjejen som arbetar på den där resturangen i Kimi Ga Nozomu Eien Efter ett tag tyckte jag det såg ut som Chibiusa o_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kyandee Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Jag ritar mest bara figurer... inte nån riktig serie. eller ibland korta serier, men jag har inte tillräckligt tålamod till längre! :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pjat Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 Javisst.. men den e nerlagd för tillfället.... men har andra mangor som in te e publicerade än.. dvs, inte utlagda på nätet... men den finns iallafall på: http://back.to/plot Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Mitt problem är samma som kyandees att jag inte har tillräckligt med tålamod :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roz7 Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 Jag håller också på med en onlinemanga! Den kommer sedan att överföras till papper och kanske (troligtvis inte) kommer den att kunna köpas! Men det beror helt på hur många som är intresserade av den... Besök hemsidan där du hittar mangan! http://www.roz7.cjb.net Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roz7 Skrivet maj 12, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 NU HAR MIN MANGA BÖRJAT ATT PUBLICERAS!! Ni måste gå in och läsa den! Mycket nöje =) Roz7Roz7Roz7Roz7Roz7Roz7 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orphen Skrivet maj 13, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2004 hehe du var tvungen att skvallra va! XD Får se om vi lägger upp den :) den är ju faktiskt inte SÅ fruktansvert bra och så är den ju inte klar Vadå inte SÅ bra!? =P den Äger ju! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 13, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2004 Jag har gjort en kort snutt av en egen.. vågar dock inte lägga ut den.. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 13, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2004 Har börjat på tre parrelt berättande mangor, Den första heter Envenomated soul (The Viper saga), den andra Fading memories (The Ghos7 saga) och den tredje Blood and Glory (The Silverbullet cronicholes) Sorry om stavningen är dålig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deadlee Skrivet maj 13, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2004 well.. serien är klar nu.. skall bara scannas och så.. kanske kan lägga ut första sidan.. kanske.. :) ... om jag vågar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet maj 13, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2004 Har kommit på ett koncept och en story till en egen manga..., men jag kan inte måla tillräckligt bra än, får träna mig och köpa lite böcker. Storyn är jag i alla fall jäkligt nöjd med. En komplex och filosofisk historia om en tonåring vars psykiska bardomsmen, brist på livsglädje och ensamhet leder till att... han dödar folk >:D. Låter det sjukt? Det är det, SJUKT BRA! Namnet skall i all fall bli "A WILL TO KILL", klaschigt va? Kanske kommer något på internet som är läsbart senare.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 13, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2004 Gillar namnet.. Djupt och filosofisk sa du... Min är mest samhällskritisk action.... Plus det faktum att huvudpersonerrna är paranomala varelser Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
areas Skrivet maj 14, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2004 Jag håller på med minna agne mangor. Just nu en parodi på Big Brother som heter Big Brotaku(otaku) vilket verkar ha blivit en liten rolig kort serie. Resten är bara fanserier av neon genesis evangelion och klar tbästa sailor Moon.! bilder kommer snart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg