kredzell Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 hej hej :D bara undrar kommer det några mera Tenjou Tenge avsnitt för slutet på serien var lite skumt så man vet ju aldrig :D om det kommer nya avsnitt så skriv när dom kommer så e ni snälla :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 min brorsa sa också att slutet på serien va skumm, fast jag har inte sett det ännu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kredzell Skrivet november 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 snälla om någon vet skriv det då !!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joa Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 nej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Vad jag har hört så är ingenting bestämt än. Slutet på Eps "24" var inte alls som Mangan, den forstätter långt och är riktigt bra. Om Tenten säljer bra så är det inte helt omöjligt att de fortsätter med en ses 2. Men som sagt, ingenting är klart än. Eps "24" hade ett alternativt slut, så om de vill kan de sluta där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kredzell Skrivet november 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Tireces va ??? fins bara 24 anime avsnitt av den här serien ?? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DForce Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 det är 24 eps.... och den följer mangan ganska så mycket, men anime slutade på ett ganska konstigt ställe..... man får väll hoppas på att det kommer några mer avsnitt ..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gin Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Mangans slut varar mycket längre :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Tireces va ??? fins bara 24 anime avsnitt av den här serien ?? :S Japp det stämmer, den har naturligtvis 24 Eps och inte 26! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 Enligt "AnimeNation News" Kommer det ut en OVA i Mars nästa år! http://www.animenation.net/news/index.php?id=7301 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 JA!!! EN ova slutet var lite väl mitt i för min smak Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kredzell Skrivet december 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 Göttt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Jag har sett den 2 Eps långa OVA:n nu. Den är faktiskt ingen höjdare om man jämför med mangan, helt klart sebar men de proppar in för mycket på 2 korta Ovas. Nu hoppas jag verkligen att de förtsätter med en omgång 2 av serien med 24-26 nya avsnitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimono Skrivet mars 27, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 mm.. slutet var lite konstigt, man skulle vilja se mer. men min bror sa att han trodde att de skulle forsätta. så man får väl hoppas :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Ja det kommer en ova. Ultimate Fight tror jag den heter, på hur många avsnitt den är vet jag inte men jag vet att det kommer en "säsong2" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 30, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2005 Såg klart serien igår natt, och som jag hade hört från andra så var slutet väldigt mycket att diskutera kring och jag hoppas som de flesta andra på en fortsättning. Har bara en till sak att säga, Episod 18, när Natsume Aya sover över hos Masataka Takayanagi och han går lös. HAHAHAHA Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg