Pallida_Mors Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Hej! Snabb fråga, jag fick höra att det finns en manga som handlar om Starcraft spelare. Det låter kanske inte som en seriös manga, jag vet inte, men det skulle vara roligt att kolla upp! Vet ni vad den mangan heter? Tack! //Alothor Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Hm........ eftersom dataspel inte är så särskilt populära i Japan så tror jag nog att chansen är ganska minimal. Fast varför inte? Med tanke på hur skumma genrér det finns så skulle jag inte bli ett dugg överaskad. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Hm........ eftersom dataspel inte är så särskilt populära i Japan så tror jag nog att chansen är ganska minimal. Vem vet, de kanske tyckte om versionen till N64? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Starcraft är fortfarande sanslöst populärt i Japan, så det vore inte särskilt konstigt om Starcraft-spelare figurerade i något sammanhang i någon manga. Däremot har jag aldrig hört talas om en manga som skulle fokusera särskilt på Starcraft. Manga om lanspelare finns det dock ett antal... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Starcraft är fortfarande sanslöst populärt i Japan, så det vore inte särskilt konstigt om Starcraft-spelare figurerade i något sammanhang i någon manga. Däremot har jag aldrig hört talas om en manga som skulle fokusera särskilt på Starcraft. Manga om lanspelare finns det dock ett antal... Starcraft har aldrig och kommer aldrig bli populärt i japan men där i mot så har det och är fortfarande populärt i sydkorea så kanske en syd koreansk manga? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg