Jasper Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Nu när så många lagt upp sina bilder kunde inte jag motstå att också göra ett galleri. Haha! Kommer mest visa skissblock bilder, alltså inte väldigt bra.. Först ut: En asiatisk krigare, gjord på 20 minuter. Väldigt stor, ber tusen gånger om ursäkt.. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... rigare.tif 2. En samling krigare. Ej klar. 5 minuter. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... rigare.tif 3. En fet robot, lade alldeles för mycket tid på skuggning. 30 minuter. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... _robot.tif Jag vet att alla bilder är skitstora, men jag sitter på en skitdator utan redigeringsprogram.. -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool! Det var banne mig rigtigt pampig robot du har där ^^ även om han ser aning muterad ut :S tjockisen från "tre krigare" är gudomlig hihi ^^ keep the good work up: 6/10 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Snygga gillar sista bilden! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Det var riktigt bra bilder, du har en viss talang och en viss skill. Det är bara å utveckla!;) Gillar den sista mest, snygg design, välidgt kreativt. Och även om du la ner "för mycket" tid på skuggningen så tycker jag att det kunde ha lagts ned om ännu mer. Åtminstone mer detalj på den iaf. Men hursomhelst, bra bilder! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Är det nån mer än jag som inte kan se dom? Och skuggning ska man lägga ner mycke tid på, det är det som ger bilden skönt djup. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Det är synd att du fyller ut det vita runt bilden med Stora texter. Gillade sista bilden mest! du har talang :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Hmm, tack för all kritik! Kenshin: Jo, jag vet. Men när jag är klar med blden så har jag inget att göra. Alltså fyller jag ut med texter.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Jag gillade bilderna dem var defenetivt OK, men på första bilden så är dem högra handen från oss sett upp-och-ner Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg