Sandera Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 Jag har en liten fråga.Vet någon om det ska bli någon konvent eller liknande i Uddevalla?Jag har tittat på U-vallas hemsida,men där fanns inget :/ Och jag tror det skulle se konstigt ut om jag cosplayade på fjordfestivalen xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nezumi Skrivet april 3, 2005 Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 *lol* jag vet att det finns en hel del anime/manga intresserade i uddevalla, hade varit skithäftigt om vi kunde arrangera en lite grupp att få lite animekultur i uddevalla, närmsta konvent jag varit på var i gbg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bogart Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Vill man att något ska hända här i Uddevalla får man nog anordna något själv, tyvärr. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Visste inte ens att det bodde folk i Uddevalla... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nezumi Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 jo, det är ju det man funderar på om man skulle anordna något, men då hade det också varit bra om man vore fler.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet maj 10, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2005 aninga forum Det verkar vara nått på g i Udevalla trots allt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aninga Skrivet maj 18, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2005 Vi har ett konvent på g. WestCon, men vi har ännu inte uppe våran sida om fakta om den... Men om ni undrar något maila till: chibi@aninga.com De kommer vara vecka 44; Torsdag 6 - Lördag 8 Oktober i Uddevalla Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aninga Skrivet maj 19, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2005 Oj! De blev fel datum... Vecka 44, 2-4/11 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nezumi Skrivet maj 21, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2005 Tufft! det blir något att se fram emot, skall sprida det vidare.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aninga.com Skrivet maj 22, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2005 Jätte bra, vi behöver få ditt en massa folk... Runt 350 i alla fall... Mvh Aninga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet maj 24, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2005 Finns nu även på forumet om ni har några frågor... PS. Våran WestCon hemsida är uppe Vecka 23... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mutsumi Skrivet juni 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2005 mmm...hade varit kul om man kunde ha lite träffar då och då. Fanns ju en grupp innan som anordnade filmkvällar men de la ner :( . Brukade va på bryggeriet nån som va med då det begav sig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet juli 5, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2005 Vi har lust att ha ett om året, dock kan vi inte lova något... Skulle vara kul om de belv någon form av förening i Uddevalla och vi bara är en del arrangör i de hela... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 Vi blir tvungna att flytta de hela till januari, vi åter kommer med datum och mer info... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet september 5, 2005 Anmäl Share Skrivet september 5, 2005 mmm...hade varit kul om man kunde ha lite träffar då och då. Fanns ju en grupp innan som anordnade filmkvällar men de la ner :( . Brukade va på bryggeriet nån som va med då det begav sig? Mm, Otaku-Bu med Tobias Mattsson som ordförande. Jag var på Mononoke Hime-visningen på bryggeriet för några år sedan. Jag har snackat med Tobias lite och intresset finns ju för att starta upp något men folk behövs. Sedan vet jag inte om han är bosatt i Uddevalla på heltid längre. Vore iallafall lite intressant med ett konvent i Uddevalla, jag har aldrig varit på ett så jag är sugen. Hoppas bara jag är hemma då, har flyttat till Växjö för att studera Filmvetenskap på Universitetet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 5, 2005 Anmäl Share Skrivet september 5, 2005 Vill man att något ska hända här i Uddevalla får man nog anordna något själv, tyvärr. Öh... Så är det ALLTID, oavsett vilken stad man bor i. Vill jag att det ska hända något i Stockholm är det i stort sett alltid jag som måste ordna det. Det är alltid upp till en själv om man vill att det ska hända något. Ingenting händer om man bara väntar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet september 5, 2005 Anmäl Share Skrivet september 5, 2005 Mm, Otaku-Bu med Tobias Mattsson som ordförande. Jag var på Mononoke Hime-visningen på bryggeriet för några år sedan. Jag har snackat med Tobias lite och intresset finns ju för att starta upp något men folk behövs. Sedan vet jag inte om han är bosatt i Uddevalla på heltid längre. Vore iallafall lite intressant med ett konvent i Uddevalla, jag har aldrig varit på ett så jag är sugen. Hoppas bara jag är hemma då, har flyttat till Växjö för att studera Filmvetenskap på Universitetet. Aninga kan vara med och stöta de så gott vi kan i alla fall... Vi kommer genomföra westcon med eller utan eran hjälp alla fall... Men hoppas vi kan få hjälp från annat håll... Vi håller på att fixa så att vi kan hålla ett stort möte för alla som vill hjälpa i alla fall... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Aninga kan vara med och stöta de så gott vi kan i alla fall... Vi kommer genomföra westcon med eller utan eran hjälp alla fall... Men hoppas vi kan få hjälp från annat håll... Vi håller på att fixa så att vi kan hålla ett stort möte för alla som vill hjälpa i alla fall... Låter intressant. Få igång sidan så man får lite ball info osv. hej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet september 23, 2005 Anmäl Share Skrivet september 23, 2005 Jo, vi försöker få igång den så fort de går... Nu kan man i alla fall bli medlemmar och skriva i forumet på sidan i alla fall... Information måste dock upp... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
redflip-kun Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 Man kankse tittar förbi när man bor så nära(trollhättan) :) Verkar helt klart spännande.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet september 28, 2005 Anmäl Share Skrivet september 28, 2005 Hejsan, nu är datumet spikat 4-6/1 - 2006... Våran sida är uppen om de nu oxå... Aninga.com - Mer info kommer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet oktober 7, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2005 Inget intresse längre? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet oktober 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 Jodå,visst finns det intresse.Vi är bara alltför lata för att skriva något. har bokat biljett till mig och en vän :3 ska se till att anmäla oss till cosplay senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet oktober 8, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 Vad bra, vi kommer senare komma upp med hur ni ska kunna betala de bokade biljetterna oxå... Vi har tyvärr inte fått ordning på de än... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chibi Skrivet oktober 26, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2005 SF-bok kommer och har försäljning under westcon... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg