Sandera Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 inte posta mer på tråden nu gubbs. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 Ingen dum fråga, men behöver du nödvändigtvis ha glassögon just när cosplayar/på uppvisningen? Glasögon gör annars inte så mycket. Tycker man ska anpassa sig efter karaktären istället för att välja nån som är rätt lik en själv. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet november 29, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Ja,det är ju en idé...enda problemet är att jag nästan är blind utant glasögon xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 heh det förklarar ju frågan heh ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rajala Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Ännu dummare fråga: Vad är cosplay ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Ännu dummare fråga: Vad är cosplay ? Man klär ut sig till en karaktär från en serie som man kanske gillar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rajala Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Jaha ok, tack för det snabba svaret. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Nemas problemas ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 29, 2004 Anmäl Share Skrivet november 29, 2004 Man tävlar oftast också med sin dräkt, som man gärna ska ha sytt själv, iallfall mestadels. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Om jag hittar nån coll karaktär med glasögon,blir det nog mamma som gör mest,med tanke på vad jag har åstadkommit i syslöjden xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ushi Skrivet mars 5, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 Men den otroligt grymma snubben i Samurai champloo då?.. kommer inte ihåg vad han heter men brillor har han iallafall :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 26, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2005 Ja,det är ju en idé...enda problemet är att jag nästan är blind utant glasögon xD Hehe, linser? Såå mycket skönare. Jag använder aldrig mina glasögon! hata hata hata! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet mars 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 26, 2005 Tyvärr,Izzy,jag får inte ha linser >.< Jag tror jag behöver nya glasögon med :/ Ibland sitter jag fem meter ifrån nått,men har ändå svårt att se vad det är...ack,ja.Min syn suger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 26, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2005 Varför får du inte ha linser?? Är du allergisk eller något? Det kan ju itne ha med åldern att göra, jag har haft det sen jag var tolv, och jag antar att du är äldre än så? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet mars 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 Jag är 13,men optikern och mina föräldrar har sagt nått i stil med att ''jag har inte rätt ögon'' för linser. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 3, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2005 Kanske är lite dyrt att köpa bara för en cosplay dräkt men de finns juh glasögon med färgade glas (finns oxo sånna där "clips" man sätter på de glasögon man redan har så de får en annan färg) och isåfall har man juh Vash i trigun och Alucard i hellsing som båda har gula glasögon har inte sett DnAngel så jag kan inte hjälpa dig där (kanske är för dyrt, vet inte vad glasögon kostar) Lycka till iallafall Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg